مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

10 زیباترین زن عرب جهان!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


اگر می خواهید با زیباترین زنان عرب جهان آشنا شوید، این مقاله اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهد. 10 زیباترین زن عرب جهان را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. بنابراین، اجازه دهید با جزئیات بیشتر شروع کنیم.

10. کارول ساماها


زیباترین عرب / کارول سماحه

کارول سماحه یکی از زیباترین زنان عرب است که در لیست ما رتبه دهم را دارد. وی در 25 جولای 1972 در کنچار لبنان به دنیا آمد. او یک خواننده لبنانی و یک مجری واقعی است. Carole Samaha برنده جایزه موسیقی عرب در سال 2004 برای بهترین تازه وارد شد. پس از آن او برنده جوایز موسیقی دیگری شد و در نسخه 2013 داور ایکس فاکتور شد. شما می توانید چندین آلبوم او را بیابید که در بین مردم بسیار محبوب هستند. او همچنین شرکت خود را دارد. در مجموع، او یک زن زیبای عرب با استعدادی استثنایی در خوانندگی است.

9. عنقام محمدعلی سلیمان


زیباترین عرب / انگهام محمدعلی سلیمان

انگام محمدعلی سلیمان یکی از زنان زیبای عرب است که به عنوان خواننده و بازیگر شناخته می شود. او در 19 ژانویه 1972 در اسکندریه مصر به دنیا آمد. در سرتاسر دنیا طرفداران زیادی وجود دارد. اندام جذاب و چهره زیبای او افراد زیادی را به خود جذب می کند. موسیقی رایج معاصر و موسیقی کلاسیک عربی بسیار خوب است و بسیاری از آهنگ های او را دوست دارند. او کار خود را در سال 1980 آغاز کرد و خیلی زود در این صنعت موفق شد.

8. کارلا نازیه برکاچی


زیباترین زن عرب / کارلا نازیه برکاچی

کارلا نازیا برکاچی یکی دیگر از خواننده های محبوب جهان عرب است. او متولد 1 ژوئن 1983 است و با آلبوم محبوب Hob Kabeer به شهرت رسید. او یک ملکه زیبایی واقعی است و شایسته رتبه هشتم در این لیست از زیباترین زنان عرب جهان است. از دیگر آلبوم‌های موسیقی محبوب او می‌توان به La’ale ‘Khalijiia، Enta Menni و Tvassa Feii اشاره کرد. او یکی از موفق ترین زنان عرب است و طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد.

بیشتر بخوانید  علیرضا خمسه این دختر جوان را به عنوان بازیگر آینده دار معرفی کرد!

7. دیانا جوزف فواد حداد


زیباترین عرب / دیانا جوزف فواد حداد

دیانا جوزف فواد حداد یکی از محبوب ترین شخصیت هایی است که بیشتر به خاطر آلبوم های موسیقی شگفت انگیزش شناخته می شود. محبوب ترین ساکن آن در سال 1996 به عنوان یکی از پرفروش ترین آلبوم های موسیقی سال شناخته می شود. علاوه بر این، او شایسته نام خود در بین زیباترین زنان امارات است. دیانا جوزف فواد حداد یک شهروند اماراتی است و مردم به دلیل استعدادش در آواز لبنانی به او احترام می گذارند. او همچنین بسیار زیبا و جذاب است و همیشه محبوب ترین نوازنده پاپ عرب است.

6. تارا عماد


زیباترین عرب / تارا عماد

هر لیستی از زنان زیبای آرانی بدون تارا عماد ناقص است. او یک دختر جوان و یکی از زیباترین دختران عرب است که به دلیل مهارت های بازیگری بسیار مشهور است. او متولد 1993 است و به عنوان یک مدل مصری نیز شناخته می شود. ظاهر زیبای او افراد زیادی را به خود جذب می کند. او برای بیش از 50 مجله کار کرده است. تارا عماد در صفحه اجتماعی خود طرفداران زیادی دارد. او اولین نایب قهرمان بازی های نوجوانان شد. او همچنین 4 بار روی جلد مجله Elle ظاهر شد.

5. هیفا وهبه


زیباترین عرب / هیفا وهبه

هیفا وهبی به عنوان یکی از خوانندگان لبنانی و بازیگر زیبای عرب شناخته می شود. او در 10 مارس 1972 در ماهرون لبنان به دنیا آمد. او تنها در سن 16 سالگی عنوان بانوی جنوب لبنان را دریافت کرد. هیفا وهبی کار خود را در سال 2008 با فیلم ستاره ماهی آغاز کرد. او خیلی زیبا و زن خوبی است که نمی تواند طرفداران زیادی در سراسر جهان داشته باشد. علاوه بر این، مجله People او را جزو 50 زیباترین افراد معرفی کرده است و شما می توانید چندین آلبوم موسیقی زیبا برای او پیدا کنید. با گذشت سالها، او در صنعت محبوب شد و موفقیت های زیادی در زمینه خود به دست آورد. و اکنون او یکی از بهترین زنان زیبای عرب است.

بیشتر بخوانید  قیمت لیر ترکیه در بازار امروز جمعه 30 بهمن ساعت 14.00

4. نیروی دریایی الزگبی


زیباترین عرب / نیروی دریایی الزوگبی

ناوال الزغابی با چهره ای زیبا در رتبه چهارم لیست زیباترین اعراب قرار دارد. او برای اجرای صحنه سرگرمی خود بسیار محبوب است. او در 29 ژوئن 1972 در لبنان به دنیا آمد. ناوال الزوگابی بیش از 20 سال تجربه گسترده در آواز پاپ دارد و همچنین محبوبیت زیادی در سراسر جهان به دست آورده است. او پس از خواندن موسیقی سنتی عربی با سبک پاپ طبیعی به شهرت رسید. او به سرعت مشهور شد و بسیاری از سبک خوانندگی و زیبایی که توجه او را به خود جلب می کند، خوششان می آید.

3. نانسی عجرم


زیباترین عرب / نانسی عجرم

نانسی عجرم یکی از جذاب ترین زنان عرب است که به دلیل مهارت هایش در خوانندگی بسیار محبوب است. وی در 16 می 1983 در اخرافیه لبنان به دنیا آمد. او موفق ترین خواننده جهان عرب و انگلیسی است. نانسی عجرم هنرمند مولتی پلاتین و یکی از بهترین خواننده های جهان عرب است. او اولین کار موسیقی خود را در سن 15 سالگی آغاز کرد و در عرض چند ماه به محبوبیت رسید. او برای آلبوم های موسیقی خود جوایز و تقدیرهای زیادی از مخاطبان دریافت کرده است. نانسی عجرم جدا از مهارت در خوانندگی، به زیبایی و شجاعتش نیز معروف است. و او را زیباترین زن عرب می دانند.

2. ایامیلا دیاز رهی


زیباترین عرب / ایامیلا دیاز رهی

یامیلا دیاز راهی در فهرست زیباترین زنان عرب جهان در رتبه دوم قرار دارد. او در 9 مارس 1976 در بوینس آیرس آرژانتین به دنیا آمد. با این حال پدرش لبنانی و مادرش اسپانیایی است. او یک زن بسیار با استعداد و پر زرق و برق است. زیبایی او را از دوران نوجوانی و پیوستن به آژانس مدل میلان در دوران تحصیل می بینید. یامیلا دیاز راهی به دلیل تصویر جسورانه اش بسیار محبوب است. چشمان جذاب و هیکل سکسی او چند سال پس از پیوستن به آژانس مدلینگ، او را بسیار محبوب کرد. او با بسیاری از مجلات معروف مانند Shae، Makim، Glamour و GK کار کرده است. در صفحات اجتماعی او می توانید طرفداران زیادی پیدا کنید.

بیشتر بخوانید  هر قاشق 120 ملیون تومان ..!!!

1. ملکه رانیا اردن


زیباترین زن عرب / ملکه اردن رانیا

محبوب ترین و خیره کننده ترین زیبایی عرب رانیا العبدالله در صدر این لیست از زیباترین زنان عرب قرار دارد. او در 31 آگوست 1970 در کویت، امارات متحده عربی به دنیا آمد. او از یک خانواده فلسطینی است، اما پس از ازدواج با پادشاه اردن، اکنون ملکه نامیده می شود. رانیا العبدالله یکی از جذاب ترین زنان عرب و بانویی واقعاً سخت کوش است. او قبلا در زمینه های مختلفی از جمله بهداشت، آموزش، تامین مالی خرد و گفتگوی فرهنگی فعالیت داشته است. او به دلیل زیبایی طبیعی و شخصیت الهام بخشش طرفداران زیادی در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر و اینستاگرام دارد. بنابراین، او بدون شک زیباترین زن عرب است.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *