مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

10 زن ارزشمند دنیا!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


زن به عنوان موجودی ظریف شناخته می شود، اما گاهی اوقات به یک سیاستمدار، اقتصاددان، مشهور و شخصیت اجتماعی قدرتمند تبدیل می شود. نقش زنان در تبدیل این سیاره به مکانی آرام برای زندگی قابل چشم پوشی نیست. خواه یک زن مادر باشد، یک زن حرفه ای یا یک زن تجارت، یک زن همیشه قدرتمند است و ویژگی های خاصی دارد که او را از مردان متمایز می کند.

10. اما واتسون


زنان تحسین شده در جهان / اما واتسون

اما واتسون که از حامیان سرسخت جنبش Time’s Up است، دهمین زن تحسین‌شده در جهان انتخاب شده است. این بازیگر زیبا همچنین به عنوان مدافع کمپین زنان سازمان ملل متحد HeForShe که برابری جنسیتی را ترویج می کند، خدمت کرده است.

9. اسکارلت جوهانسون


زنان تحسین شده در جهان / اسکارلت جوهانسون

بر اساس گزارش فوربس، اسکارلت جوهانسون پردرآمدترین بازیگر زن جهان است. بر اساس نظرسنجی انجام شده توسط YouGov America، اسکارلت جوهانسون پنجمین زن مورد تحسین در جهان بود.

8. اپرا وینفری


زنان تحسین شده در جهان / اپرا وینفری

امروزه او به عنوان یکی از مشهورترین زنان جهان شناخته می شود. این غول رسانه ای در رتبه چهارم لیست معتبرترین زنان جهان قرار دارد. با تشکر از کار رسانه ای او، اما همچنین کار نوع دوستانه او در حمایت از خیریه ها و سازمان ها.

7. هیلاری کلینتون


زنان تحسین شده در جهان / هیلاری کلینتون

هیلاری کلینتون اولین پس از بیل کلینتون رئیس جمهور آمریکا (1994-2001) است. او نه تنها به خاطر همسر رئیس جمهور ایالات متحده معروف بود، بلکه خود یک وکیل مشهور نیز بود. هیلاری کلینتون به سنا انتخاب شد و نامزد ریاست جمهوری شد. او همچنین به عنوان یکی از 70 وزیر برتر ایالات متحده آمریکا شناخته می شود.

بیشتر بخوانید  تصاویر محل خاکسپاری استاد شجریان و حضور مردم

6. مدونا


زنان تحسین شده در جهان / مدونا

نام مدونا برای همه ما شناخته شده است. او فوق العاده و یکی از زیباترین خواننده های آمریکایی آن زمان است. مدونا در سال 1958 به دنیا آمد و کار خوانندگی خود را از سنین پایین آغاز کرد. اکنون او یک خواننده و ترانه سرای موفق است. مدونا آهنگ های زیادی خوانده است، اگرچه برخی از آنها جنجالی به حساب می آیند، اما این هرگز بر محبوبیت او در نزد طرفدارانش تأثیری نداشته است.

5. مرلین مونرو


زنان تحسین شده در جهان / مرلین مونرو

مرلین مونرو نماد زیبایی زمان خود بود. او در دهه 1950 بازیگر بود. او با فیلم های دوران جنگ جهانی دوم شناخته می شود. مرلین بازیگری با استعداد و موفق بود که برای حفظ نام خود در اوج موفقیت تلاش بسیار کرد.

4. آنگلا مرکل


زنان تحسین شده در جهان / آنگلا مرکل

آنگلا دوروتیا مرکل در جولای 1954 به دنیا آمد. او یک سیاستمدار موفق آلمانی و یکی از قدرتمندترین و معتبرترین زنان تمام دوران است. این اتحادیه به عنوان ستون فقرات اتحادیه اروپا عمل می کند و نظرات، پیشنهادات آن همیشه مورد استقبال و پذیرش قرار می گیرد. آنجلا همچنین یکی از رهبران سابق اتحادیه دموکرات مسیحی است و سال ها خدمت کرده است.

3. پرنسس دایانا


زنان تحسین شده در جهان / پرنسس دایانا

پرنسس دایانا (همچنین با نام لیدی دایانا شناخته می شود) در سال 1961 به دنیا آمد. او در هر زمان بانوی فوق العاده و زیبایی بود. دایانا با شاهزاده چارلز بریتانیا ازدواج کرد و یک سلبریتی شد. زمانی که ازدواج کرد تنها 20 سال داشت. بانو دایانا در سال 1997 در یک سانحه رانندگی در پاریس درگذشت. او هنوز به عنوان یک بانوی بشریت به خاطر خدماتش به مردم فقیر و نیازمند، به ویژه کودکانی که از عوارض سلامتی رنج می بردند، یاد و تحسین می شود. لیدی دایانا هنوز هم تحسین برانگیزترین زن است. راه های زیادی وجود دارد که او در سراسر جهان تأثیر گذاشته است، اما برای زنان در سراسر جهان قابل مشاهده ترین تأثیر او در دنیای مد بوده است. دیانا پیچیده ترین و پیچیده ترین و مجموعه روندهای زنانه در سراسر جهان بود. او عکاس ترین و همچنین زیباترین زن جهان و به دلایل خوب بود. تعداد کمی از خانواده های سلطنتی مانند پرنسس دایانا به جایگاه نمادین مد جهانی دست یافته اند. اگرچه دایانا در سال 1997 به طرز غم انگیز جوانی درگذشت، میراث او همچنان پابرجاست. سبک تجاری و کلاس او همچنان الهام بخش بسیاری از زنان در سراسر جهان است. به علاوه، چه کسی می تواند مدل موی نمادین و زنانه او را فراموش کند؟

بیشتر بخوانید  خودروی خورشیدی استلا، یک سدان متفاوت

2. آنجلینا جولی


زنان تحسین شده در جهان / آنجلینا جولی

آنجلینا جولی بازیگر و نیکوکار برنده اسکار در صدر فهرست «تحسین‌شده‌ترین زنان» قرار دارد. جولی یک خانم فوق العاده و همچنین یکی از زیباترین زنان تمام دوران است. بر اساس نظرسنجی سالانه ای که توسط YouGov – یک شرکت تحقیقات بازار مستقر در لندن – انجام می شود، جولی همچنان تحسین برانگیزترین زن در جهان است. جولی همچنین در هر یک از نظرسنجی‌های سالانه از سال 2015، زمانی که رتبه‌بندی‌های تفکیک جنسیتی ارائه شد، در صدر این نظرسنجی قرار گرفته است. جولی چندین رهبر و تأثیرگذار از جمله میشل اوباما، اپرا وینفری و دیگران را شکست داد.

1. مادر ترزا


زنان تحسین شده در جهان / مادر ترزا

مادر ترزا، راهبه کاتولیک رومی که زندگی خود را وقف مراقبت از فقرا و بیماران کرد، محترم ترین زن در جهان است. او همچنین یک شخصیت تاریخی محبوب باقی مانده است. او در طول زندگی خود، 18 بار در نظرسنجی سالانه گالوپ (به رأی مردم آمریکا) به عنوان «محترم ترین فرد قرن» معرفی شد. مادر ترزا یک زن مشهور با ملیت آلبانیایی است. او یک هندی بود و بنیانگذار مبلغان عشق در کلکته بود. مادر ترزا، درست مانند لیدی دایانا، دوست داشت به مردم خدمت کند. او زندگی خود را وقف خدمت به فقرا و بیماران هند کرد. او آنچه در طول زندگی خود به دست آورده بود به خیریه ها و بیمارستان ها اهدا کرد. او همچنین جایزه صلح نوبل را به دلیل تلاش های بی پایان و خدمات فداکارانه خود دریافت کرد.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *