10 تا از گرانترین قهوه های دنیا در سال 2018



قهوه های گران دنیا شاید از لجاظ طعم تفاوت چندانی با قهوه های معمولی نداشته باشند اما از روش های عجیبی برای تولید کردن آن ها استفاده میشود. قهوه یک نوشیدنی انرژی زا و محبوب در سراسر جهان است. به طوری که انتظار میرود بازار جهانی آن در سال 2020 به 36.3 بیلیون دلار برسد و احتمالا شما یکی از کسانی هستید که در گسترش رشد بازار قهوه نقش دارد. دلایل بسیاری وجود دارد که چرا قهوه اینقدر محبوب است. از جمله اینکه قهوه حاوی کافئین با طعمی فوق العاده است که ذهن را تحریک کرده و خستگی را دور میکند. همچنین شما احتمالا همسر آینده تان را به نوشیدن قهوه در یک کافی شاپ مهمان میکنید.

در اینجا ده نوع از گرانترین قهوه ها را معرفی میکنیم. پیشنهاد میکنم حتما با ادامه این مقاله همراه مجله اینترنتی دلگرم باشید.


گرانترین قهوه جهان کدام است ؟



10) قهوه کونا – هاوایی (34 دلار به ازای هر پوند) – کیلویی 540 هزار تومان


قهوه کونا

قهوه کونا


عطر و طعم این قهوه بی نظیر است_ در بین گرانترین ها است زیرا دانه هایش بسیار کمیاب تولید میشود. اگر خواستار این نوع قهوه اید اطمینان حاصل کنید که در آن از 100 درصد کونا استفاده شده باشد زیرا معمولا فروشندگان در تولید این قهوه از 10 درصد کونا و 90 درصد ترکیبات ارزان قیمت دیگر استفاده میکنند.



9) قهوه لوس پلین (40 دلار به ازای هر پوند) – کیلویی 640 هزار تومان


قهوه لوس پلین

قهوه لوس پلین


این نوع قهوه که در 2006، جایگاه دوم و در 2011 جایگاه ششم را به خود اختصاص داده است، در السوادور در یک مزرعه کشت میشود. هرچند قیمت آن ممکن است کمی گران باشد اما بسیاری از طرفداران قهوه به دلیل طعم تازه این نوع، آن را ترجیح میدهند.

بیشتر بخوانید  لیست شعبه های بانک ملی در قم + آدرس و تلفن


8) قهوه Starbucks Quadriginoctuple Frap (چهل دلار به ازای هر پوند) – کیلویی 640 هزار تومان


قهوه Starbucks Quadriginoctuple Frap

قهوه Starbucks Quadriginoctuple Frap


ترکیباتی از جمله وانیل، پودر پروتئین، پودر پیتزا، کارامل و توت فرنگی و همچنین محدودیت در تولید این قهوه علت گرانی آن است.



7) قهوه فازندا سانتا (50 دلار به ازای هر پوند) – کیلویی 800 هزار تومان


 قهوه فازندا سانتا

قهوه فازندا سانتا


از ویژگی های خاص این قهوه میوه ای بودن و طعم شیرین آن است. این قهوه بومی برزیل بوده و تولید آن تقریبا به 1000 سال پیش برمیگردد. این نوع قهوه طرفداران زیادی دارد زیرا طعم انواع میوه های خوشمزه را در خود جای داده است.



6) قهوه کوهستانی جاماییکا (بیش از50 دلار به ازای هر پوند) – کیلویی 800 هزار تومان


قهوه کوهستانی جاماییکا

قهوه کوهستانی جاماییکا


این قهوه در کوهستان های جاماییکا پرورش داده میشود، تلخ نیست و در ژاپن که یکی از بزرگترین وارد کنندگان قهوه است، جزو بهترین ها است.



5) قهوه سنت هلن (79 دلار به ازای هر پوند) – کیلویی 1 میلیون و 300 هزار تومان


قهوه سنت هلن

قهوه سنت هلن


ناپلئون بناپارت یکی از طرفداران سخت این قهوه بوده و به دستور او این قهوه در جزیره ایسلند کشت شده است. جزیره ایسلند در مرکز اقیانوس اطلس قرار دارد و لذا هزینه های حمل و نقل برای برداشت این قهوه بالا است. یکی از دلایل گرانی این نوع قهوه بالا بودن هزینه حمل و نقل آن است. اما طرفداران قهوه طعم عالی آن را به هزینه اش ترجیح میدهند.



4) قهوه کوپی لواک (160 دلار به ازای هر پوند) – کیلویی 2.5 میلیون تومان


قهوه کوپی لواک

قهوه کوپی لواک


این قهوه در اندونزی توسط حیوانی به نام زباد تولید میشود. این حیوان پس از خوردن دانه های قهوه هسته آن ها را دفع میکند که از آن برای تولید قهوه استفاده میشود. طعم لذیذ این قهوه به دلیل ترشح آنزیم هایی است که در دستگاه گوارش آن حیوان ترشح میشوند.

بیشتر بخوانید  نام های پسرانه افغانستانی که با ژ شروع می شوند + معنی


3) قهوه Hacienda La Esmeralda (سیصد و پنجاه دلار به ازای هر پوند) – کیلویی 5.5 میلیون تومان


قهوه Hacienda La Esmeralda

قهوه Hacienda La Esmeralda


این قهوه لذیذ در چند سال گذشته در رقابت های جهانی قهوه جوایز متعددی را کسب کرده است. این قهوه در سایه درختان استوایی گواوا در سراشیبی رشد میکند.



2) قهوه فینسا ال اینجرتو (500 دلار به ازای هر پوند) – کیلیویی 8 میلیون تومان


قهوه فینسا ال اینجرتو

قهوه فینسا ال اینجرتو


از آن جایی که این قهوه از دانه های کمیاب تولید میشود بسیار گران است. اما با وجود قیمت بالای آن، طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد.



گرانترین قهوه دنیا از مدفوع فیل


1) قهوه عاج سیاه (بیش از 500 دلار به ازای هر پوند) – کیلویی بیش از 8 میلیون تومان


قهوه عاج سیاه

قهوه عاج سیاه – مدفوع فیل که تبدیل به قهوه میشود


این قهوه فوق العاده که با استفاده از فضولات فیل، توسط شرکت تولید قهوه عاج سیاه در تایلند تولید میشود گران ترین قهوه در جهان است. زیرا هر ساله مقدار کمی از آن تولید میشود.



امیدوارم از این مطلب راضی بوده و با گرانترین قهوه های جهان آشنا شده باشید. شما میتوانید نظرات و پیشنهادات خود را از طریق قسمت کامنت ها با ما در میان بگذارید. همراه مجله اینترنتی دلگرم باشید.


دیدگاهتان را بنویسید