مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

10 ظرف غذا از بین می رود + عکس

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش ایسنا، در نامه نگاری اخیر مدیرکل جمع آوری و فروش اموال استان هرمزگان و معاونت امور بندری و اقتصادی اداره کل بندر و دریانوردی این استان، موضوع انهدام چندین کانتینر مواد غذایی مطرح شد. مطرح کرد. بر این اساس دارایی های تملک شده از اسکله ها موظف به آماده سازی تشریفات حمل و تامین کامیون های لازم جهت انتقال اقلام از سه قلم حساب انبار شامل 10 کانتینر کالا می باشد تا به هدر داده شود. دفن زباله شهرداری بندرعباس جهت دفع.

بر اساس این گزارش، کالاهای معدوم شده شامل هشت کانتینر 20 فوتی آب انبه، یک ظرف خرما و یک ظرف روغن است.

احتمالاً کالا آسیب دیده است

این تخریب در شرایطی رخ می دهد که احتمالاً این کالاها به دلیل گذشت زمان و ماندگاری بیش از حد در انبارها و ترخیص نابهنگام گمرک یا اقدام نابهنگام برای اعلام متروکه و تعیین نقل و انتقال اموال در انبارها قابل استفاده نیستند. و باید از بین برود.هرچند بحث قاچاق هم قابل بحث است.

انباشت کالا در انبارهای سازمان اموال و املاک بالاتر از این ارقام است و از چند ماه گذشته با دستور رئیس جمهور و ورود قوه قضائیه، تخصیص این امتیازها در دستور کار قرار گرفته است.

اخیرا رئیس دادگستری با حضور در بوچر و انبار از وضعیت انباشت کالا و مفقود شدن حجم زیادی از این اقلام انتقاد کرده و دستور رسیدگی فوری را صادر کرده است.

انهدام 10 ظرف آب انبه و خرما و روغن

انتهای پیام

بیشتر بخوانید  ثبت 800000 مجرد در سامانه پرش طرح تولید مسکن
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *