‌ کشف حفاظت غیرقانونی از حیات وحش در غرب تهران / شیر برای حفاظت از طاووس



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین شیدا آکار با استناد به روابط عمومی برای حفاظت از محیط زیست استان تهران با اعلام این خبر گفت: پس از دریافت اطلاعاتی در مورد پرورش غیرمجاز دو شیر و تعدادی پرنده در روستای اسکمان آن شهرستان ، کارشناسان این دفتر به سایت اعزام شدند. و مقامات دادگاه و پلیس با هماهنگی وارد باغ شدند.
وی افزود: در بازرسی از این مکان چندین پرنده طاووس غیرمجاز کشف و ضبط شد که متخلف پس از تشکیل پرونده قضایی و رسیدگی به تخلف به مراجع قضایی معرفی شد.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان شهریار با بیان اینکه تعدادی بوقلمون بدون مجوز قانونی در محل نگهداری شدند ، گفت: دو توله شیر قبل از ورود محیط به طور غیرقانونی توسط متهم به مکان دیگری منتقل شدند. اظهارات متهم ، پرونده پیگیری می شود.

آکار با بیان اینکه شکار و قاچاق پرندگان منجر به انقراض این گونه های ارزشمند و تخریب محیط زیست می شود ، گفت: متأسفانه برخی از برندگان در حال قاچاق گونه های وحشی هستند که این برخلاف قوانین زیست محیطی است.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان شهریار گفت: تجارت حیات وحش جرم است و محیط زیست با شکارچیان و مجرمان در این منطقه برخورد جدی خواهد کرد.

۴۷۲۳۷

بیشتر بخوانید  گفت‌وگوها در وین امروز هم در جریان است

دیدگاهتان را بنویسید