مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

​سورپرایز مهراوه شریفی نیا برای تولد همسر مادرش

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

مهراوه شریفی نیا او اخیرا یکی از داوران مسابقه استعدادیابی در یکی از قسمت های این برنامه بود مهراوه شریفی نیا این موضوع با سایر داوران از جمله علیرضا آسارا در میان خواهد بود. مهراوه شریفی نیا در برنامه خندوانه شرکت کرد و در این قسمت به درخواست رامبد جوان خواهرش را دعوت کرد و بین آنها صحبت هایی رد و بدل کرد که در ادامه مشاهده خواهید کرد. مهراوه شریفی نیا اخیرا خیلی کم کار کرده است. مهراوه شریفی نیا برخلاف دیگر بازیگران کمتر در شبکه خانگی حضور دارد. مهراوه شریفینی دختر محمدرضا شریفی است. مهراوه شریفی نیا در خانواده ای هنرمند متولد شد مهراوه شریفی نیا فارغ التحصیل دبیرستان در رشته ریاضی و فیزیک و فارغ التحصیل رشته موسیقی از دانشگاه هنر تهران است.

مهراوه شریفینی متولد 30 فروردین 1360 در تهران است. وی دارای مدرک ریاضی و فیزیک است و در رشته موسیقی در دانشگاه هنر تهران تحصیل می کند و ساز تخصصی وی پیانو است. شریفینی یک ترم کارگردانی سینما خواند اما انصراف داد. او در پروژه «شاخه گل برای دبورا» دستیار کارگردان ضیاء الدین دری بود.

او فرزند محمدرضا شریفی و آزیتا حاجیان و خواهر بزرگ ملیکا شریفیه (بازیگر و نقاش) است. مهراوه پرسپولیس دو آتشه است، بانوی پرسپولیسی که همیشه در خط مقدم جنگ زرگرها و سرایداران با استقلالی ها بوده و هر استقلالی جسارت کنار او را ندارد. مهراوه همچنین از فعالان فضای مجازی جنبش سایبری سرخ علیه آبی ها است.

بیشتر بخوانید  هدف از ارزیابی و تحقیق سازمان سنجش کننده ، شفاف سازی نتایج مدیران است


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *