​جلف بازی پژمان جمشیدی با دو دختر جوان در خیابان



آنچه دیگران می خوانند:

پیمان جمشیدی بازیکن سابق فوتبال که از سال 1390 وارد عرصه بازیگری شد; او در سریال زیرزمینی ایفای نقش می کند و به تازگی مشغول بازی در سری سوم این مجموعه است که به زودی در تعطیلات عید از تلویزیون پخش می شود. پیمان جمشیدی صبح بیستم اسفندماه مهمان برنامه «سریال» بود. پیمان جمشیدی در این گفتگوی تلفنی کمی صحبت کرد و بیان کرد که صدایش به دلیل یکی از سکانس های هیجان انگیز این سریال است. پیمان جمشیدی با بیان اینکه سریال «زیرزمینی 3» در 14 قسمت است، گفت: این سریال در ایام عید و رمضان پخش می شود. پیمان جمشیدی در سینما نیز فعالیت های مختلفی داشت.پیمان جمشیدی به تازگی در فیلم دینامیت بازی کرده است. او در این فیلم نقشی متفاوت و گریم عجیبی دارد که توانسته تماشاگران را متحیر کند. او همچنین می توانست به خوبی نقش بازی کند. ویدئویی از پیمان یمشیدی را در قسمت های مختلف این فیلم ببینید.

بیوگرافی پیمان یمشیدی

پیمان یمشیدی زاده متولد ۲۰ شهریور ۱۳۵۶ بازیگر ایرانی و بازیکن سابق فوتبال است. او در دوران فوتبال حرفه ای خود در باشگاه هایی مانند سایپا، پرسپولیس و تهران پاس و همچنین در تیم ملی ایران بازی کرد. جمشیدی بازیگری را از سال 1392 با بازی در سریال پیمان آغاز کرد و در سال های اخیر یکی از پردرآمدترین بازیگران سینمای ایران به شمار می رود. او برای بازی در فیلم‌های سوءتفاهم (۱۳۹۶)، شیشلیک (۱۳۹۳) و الفزار (۱۴۰۰) نامزد دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر شد.

بیشتر بخوانید  قیمت دلار و یورو در هفته ای که گذشت

ماجرای ورود پیمان یمشیدی به عرصه بازیگری

«پیمان» سریالی بود که به واسطه حضور سام درخشانی نه تنها مورد علاقه پرسپولیسی ها، استقلالی ها قرار گرفت که می توانید مهارت های او را محک بزنید. شاید سینما و تلویزیون بزرگترین سکوی پرتاب یک فوتبالیست باشد، اما همانقدر که عرصه می توانست سکوی پرتاب باشد، می توانست نقطه اوج باشد، در این بین جمشیدی تصمیم گرفت ریسک کند، ریسکی که حالا به نظر می رسد. درست است، واقعی.


دیدگاهتان را بنویسید