مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

۸ ماه انتظار برای دریافت بخشی از حقوق بلوکه شده توسط پیمانکار

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش شمانیوز ، بر اساس گزارش های مردمی رسیده به این رسانه، متأسفانه پیمانکار شرکت توزیع برق تهران بزرگ که به عنوان بخش خصوصی توانیر و وزارت نیرو فعالیت می کند، بیش از 8 ماه از حدود 50 نفر از کارکنان خود حقوق دریافت می کند. به طور کامل پرداخت شده است.

پس از تماس های متعدد برخی از این افراد با رسانه ها و اعلام آمادگی برای ارائه مستندات، مشخص شد این ستاد با یکی از پیمانکاران شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ و شرکت (ن.س.ن.) طرف قرارداد بوده است. آخرین به مدت 8 ماه از دریافت متوسط ​​حقوق سه میلیون و پانصد هزار تومانی به ازای هر نفر جلوگیری کرد و پس از این مدت و درخواست های متعدد کارکنان برای پرداخت یا پرداخت حقوق به طور کامل رد کرد.

این در حالی است که حقوق کارکنان این شرکت که اغلب بالغ بر 10 میلیون تومان می شود، به طور منظم و بدون مشکل در موعد مقرر پرداخت می شود، اما متأسفانه کارکنان قراردادی در این شرکت مورد بی توجهی قرار گرفته و ایرادات آنها برطرف نشده است. . بعد از 8 ماه

مدیران و بازرسان توزیع برق تهران بزرگ با عنایت به شرایط فعلی اقتصادی کشور و افزایش روزانه قیمت کالاهای اساسی از یک سو و اجاره بها و سایر هزینه های خانوار از سوی دیگر، این موضوع را به دقت رصد و بررسی کردند. مجری قشر زحمتکش جامعه را نگه دارید و به کار آنها احترام بگذارید، صدای احقاق حقوق این عزیزان را بشنوید.

بیشتر بخوانید  تست شخصیت | اگر در ثانیه اول این تصویر رو ببینی نمیتونی تو زندگیت درست تصمیم بگیری!

لازم است شرکت توانیر و وزارت نیرو از مهم ترین نهادهایی باشند که در راستای حفظ حقوق و ناموس کارکنان به ویژه دستگاه های مرتبط با حوزه خدمات داخلی و بحران و رفع این مسائل اقدام کنند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *