۵ کاری که بعد از جدایی باید انجام دهید


بعد ازجدایی هرکس به یک روش ناراحتی خودش را ابراز میکند. شما می توانید گریه کنید یا مواد و دارو مصرف کنید و یا به آنها التماس کنید که برگردندیا می توانید روی پاهایتان بایستید و مانند یک انسان قوی و بالغ رفتار کنید.

ما در سایت طلا یک لیست از کارهایی که پس از جدایی باید انجام دهید و کارهایی که نباید انجام دهید برای شما تهیه کرده ایم.

تمام تماس ها را قطع کنید

اگر رابطه عاشقانه شما واقعاً تمام شده است، بگذارید تمام شود . شماره تماس او را پاک کنید و یا بلاک کنید که وسوسه نشوید و به او مجدد زنگ بزنید. بیایید واقع بین باشیم شما باید تعادل زندگیتان را حفظ کنید و دوباره زندگی مجردیتان را آغاز کنید.

از خودتان انتظار نداشته باشید سریع او را فراموش کنید و با شخص دیگری دوست شوید. افراد با توجه به روحیه ای که دارند به نوع متفاوتی به جدایی واکنش نشان میدهند.

به خودتان اجازه دهید که غصه بخورید

این تفکر که آسیب پذیر بودن و احساساتی بودن نشانه ضعف است، اشتباه است. حقیقت این است که از دست دادن کسی که دوستش دارید واقعاً سخت است. بدون اینکه خودتان را قضاوت کنید آن احساسی که در درونتان دارید ابراز کنید. اگر نمیخواهید افسردگی بگیرید باید غم و خشم و ناراحتی خودتان را بروز دهید و آن را سرکوب نکنید.

به خودتان زمان بدهید. زمان برای بهتر شدن روحیه تان ضروری است. شما به زمان نیاز دارید تا فکر کنید و ببینید که چه چیزی در این رابطه درست یا غلط بوده است.

بیشتر بخوانید  اعلام اسامی نامزدهای انتخابات هیئت رئیسه مجلس

گریه کنید

جدایی استرس زا است و تحقیقات نشان داده که اشک های عاطفی حامل هورمون های استرس است. آهنگ غمگین بگذارید و گریه کنید. اجازه دهید که اشک هایتان سرازیر شود مهم نیست که کجا هستید در محل کار، در مترو، در مغازه و …

گریه بخشی از روند درمان است. اشکالی ندارد که غمگین و ناراحت باشید و گریه کنید.

به دوستانتان تکیه کنید

اگر نمیخواهید به باشگاه بروید مشکلی ندارد. در خانه بمانید و یک فیلم کمدی تماشا کنید تا به خودتان یادآوری کنید که هنوز عشق و خنده در زندگیتان وجود دارد. با دوستان یا خانواده تان به مسافرت بروید و خوش بگذرانید و به خودتان فرصت دهید تا با افرادی که بیشتر به آنها اعتماد دارید احساس خوبی داشته باشید. یادتان باشد افرادی که در مورد تجربه تلخ شما و اینکه شما مقصر بودید و … کنار بگذارید زیرا این افراد فقط حال شما را بدتر میکنند.

یادتان باشد که این احساسات موقتی است

شاید باور نکنید اما این اولین دلشکستگی شما نیست و شاید آخرین هم نباشد. همه ما در زندگی از پستیها و بلندیها عبور میکنیم و دچار شکست میشویم و هر شکست به نوعی احساسات ما را جریحه دار میکند. پس بهتر است به جای اینکه به خودمان بگوییم دیگر اشتباه نمیکنم و یا دیگرعاشق نمیشوم ، سعی کنیم تا یاد بگیریم که اگر دوباره شکست خوردیم چگونه واکنش نشان دهیم که به خودمان آسیب نزنیم.


دیدگاهتان را بنویسید