۴۰ مدل طراحی شیک و مدرن درب جلوی خانه


درب جلوی خانه معمولا نقطه کانونی طراحی خارجی خانه است و اولین چیزی است که مهمانان وقتی از راه می‌رسند، می‌بینند و آخرین چیزی است که هنگام خروج از خانه خواهند دید. یک درب جلوی زیبا و شیک نمای خارجی خانه را بسیار زیبا و چشم نواز خواهد کرد. در این مطلب با ۴۰ مدل طراحی مدرن درب جلوی خانه همراه شما هستیم که شما را با جدیدترین و مدرن‌ترین طراحی‌های روز درب جلوی خانه آشنا کنیم.

بیشتر بخوانید: ۶۰ مدل درب چوبی شیک و مدرن | ورودی هر فضای خونه‌ت رو شیک و متمایز کن

مدل طراحی مدرن درب جلوی خانه

 

بیشتر بخوانید: ۶۰ مدل پادری متنوع و زیبا مناسب درب ورودی منزل | روی زیبایی قدم بذار و وارد شو

بیشتر بخوانید: ۲۰ ایده برای آیینه ورودی خانه که خوش سلیقه بودن شما را به رخ خواهد کشید!

بیشتر بخوانید: از طراحی پاسیو تا بهشت؛ راهنمایی برای تبدیل کردن فضای پاسیو به کنجی آرام و دلنشین

بیشتر بخوانید: ۲۵ پارتیشن زیبا برای آپارتمان‌های کوچک | با این پارتیشن ها فضای خانه را به زیبایی تفکیک کنید

راهنمای جامع تمیزکردن درب‌های چوبی

درب‌های چوبی بخش مهمی از هر خانه هستند. آنها نه تنها به جذابیت زیبایی‌شناسی ملک می افزایند، بلکه برای شما امنیت و حریم خصوصی را نیز فراهم می‌کنند. درب‌های چوبی افزودنی شیک برای هر خانه‌ای هستند، اما به مراقبت خاصی نیاز دارند تا به بهترین شکل خود بمانند. با کمی دقت و توجه، درب‌های چوبی شما برای سالیان متمادی بخشی چشمگیر از خانه شما باقی خواهند ماند. 

با حذف هرگونه گرد و غبار یا کثیفی با یک پارچه نرم شروع کنید. در صورت وجود هرگونه کثیفی سرسخت، می‌توانید از جاروبرقی با ضمیمه برس نرم آن استفاده کنید. آب گرم و صابون ظرفشویی را در یک سطل مخلوط کنید. پارچه را به مخلوط آغشته کنید و آن را فشار دهید تا صرفا رطوبت باقی بماند و آب اضافه خارج شود. با استفاده از حرکات دایره‌ای درب را با پارچه پاک کنید. درب چوبی را با یک پارچه مرطوب سپس بمالید تا تمام کف صابون پاک شود. سپس را با حوله یا پارچه میکروفیبر خشک کنید.

بیشتر بخوانید  اگر سگی به ما حمله کرد چه کنیم؟

برای تمیز کردن دستگیره‌های درها، با پاک کردن هر گونه آلودگی و زباله با یک پارچه میکروفیبر خشک شروع کنید. هنگامی که سطح تمیز شد، مقدار کمی از پاک کننده همه منظوره را روی یک پارچه میکروفیبر دیگر بمالید و دسته‌ها را پاک کنید. سپس دسته ها را با آب تمیز شسته و با یک پارچه میکروفیبر سوم خشک کنید.

روش‌های نظافت سنتی معمولا مواد شیمیایی خشنی دارند که می‌توانند به پوشش درب چوبی شما آسیب برسانند. شوینده های‌بخار روشی ملایم و در عین حال موثر برای از بین بردن لکه ها از درب‌های چوبی ارائه می دهند. بخار پرفشار، کثیفی و آلودگی را از بین می‌برد و درب را مثل روز اول تمیز و براق می‌کند.

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در انتهای همین مطلب با ما و کاربران محترم سایت ستاره به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید