۴۰۰ میلیارد تومان در جیب ۳ میلیون سهامدار



با روی کار آمدن سران سازمان بورس، پرداخت سود حاصل از رسوبات از طریق سجام با کلمه کلیدی حقوق مردم در دستور کار قرار گرفت تا علاوه بر واریز 100 درصد سود شرکت در سال 1401 از طریق سجام. و بدون نیاز به سهامداران سپرده های سال های گذشته نیز باید در حساب آنها درج شود.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در گفت‌وگو با خبرگزاری‌ها، این موضوع را سودی که به مردم پرداخت نمی‌شود، دانست و قول داد در سال 1401 همه ناشران باید از طریق سجام سود پرداخت کنند. وعده اینکه محقق همچنان در دستور کار سازمان بورس قرار دارد.

قبلاً خیلی ها حتی نمی دانستند که می خواهند از این شرکت ها سود ببرند و یا بعد از بازدیدهای زیاد موفق به کسب سود از شرکت ها نمی شدند. اما الزام سازمان بورس به پرداخت حقوق به مردم باعث شده تا امروز 2 میلیون و 900 هزار نفر حقوق خود را دریافت کنند.

اگرچه اطلاعات دقیقی از میزان سود شرکت ها در سال های گذشته در دسترس نیست، اما داده های آخرین گزارش های مالی شرکت ها در سامانه کدال نشان می دهد که بیش از 27 هزار میلیارد تومان سود انجمن های سهامی در سال گذشته در شرکت ها واریز شده است. چند سال. بدون نیاز به جایی پرداخت می شود.

اما سیستم منصفانه چیست؟

این نمایشگاه یک سامانه زیرساختی برای شناسایی خریداران برای ورود به یک باشگاه بزرگ در بازار سرمایه ایران است.

بیشتر بخوانید  عضویت 115 دانشجوی ایرانی در فدراسیون جهانی مخترعین

تمامی فعالان بازار در این سامانه تنها یک بار برای همیشه اطلاعات خود را ثبت می کنند و پس از احراز هویت می توانند بر اساس داده های تایید شده خدمات دریافت کنند.

از طریق این سامانه اطلاعات هویتی، شماره حساب، شماره تلفن همراه، آدرس ایمیل و محل سکونت شخص ثبت می شود و پس از آن هیچ موسسه مالی نباید اطلاعات آن سهامدار را تصاحب کند.

سهامداران می توانند به آدرس www.sejam.ir ثبت نام و احراز هویت سجام را به صورت الکترونیکی انجام دهند.

خواب

دیدگاهتان را بنویسید