۳۸۵ میلیارد تومان سود سرمایه‌ گذاری‌ های بیمه کوثر و رشد ۱۴ برابری در بهار ۱۴۰۱



مدیرعامل این شرکت با استناد به مطالب فوق گفت: بازده شناسایی شده سرمایه گذاری از ابتدای سال 1401 تا به امروز بالغ بر 3.850 میلیارد ریال بوده که رشد قابل توجهی بوده و با برنامه ریزی های انجام شده برآورد می شود که سود سال جاری نسبت به سال قبل مناسب تر باشد. همیشه.

ابوالفضل آقادادی افزایش 1400 درصدی بازده سرمایه گذاری در کمتر از چهار ماه را حد نصابی عالی در صنعت بیمه خواند و گفت: چشم انداز بیمه کوثر کسب رتبه بالاتر رضایت مشتریان و سودآوری خوب است. امسال در حوزه بیمه می خواهیم سود عملیاتی را با مدیریت صحیح ریسک مدیریت کنیم و سهم بازار را افزایش دهیم. در بخش سرمایه گذاری با مدیریت هوشمند ترکیب سبد سرمایه گذاری مانند جابه جایی سهام با شرکت های گروه به منظور تنوع بخشیدن به سبد، تلاش می کنیم تا دارایی ها را مطابق با آیین نامه سرمایه گذاری بیمه مرکزی و سودآوری مناسب تنظیم کنیم.

مدیر کل شرکت فروش بیمه کوثر در بهار را یک هزار و 100 میلیارد تومان برآورد کرد و گفت: در نظر داشته باشید که این موفقیت با رشد و حفظ ترکیب صحیح پرتفوی حاصل شد، برنامه ریزی جدی برای جلوگیری از ورود داریم. هر قیمتی را در دستور کار قرار دهید، پرتفوی های پرریسک را قرار دهید و امیدوارم با کمک همکارانم در شرکت بتوانیم تا پایان سال به اهداف کلان برنامه و سهمیه های هدف به طور کامل دست یابیم.

بیشتر بخوانید  فال عشق | فال عشق امروز | یه شروع دوباره در انتظار توست! + تفسیر دقیق

وی در پایان خاطرنشان کرد: هر چه اقتصاد و بورس کشور بهتر باشد، کوثر بیمه می تواند با مدیریت ریسک، سرمایه گذاری های خود را متنوع کرده و در حوزه بیمه سود کسب کند که با تقویت بنیه مالی شرکت می تواند درآمد بیشتری داشته باشد. این جاده علاوه بر تامین منافع سهامداران، خدمات بهتری را نیز به بیمه گذاران و آسیب دیدگان ارائه خواهد کرد.

روابط عمومی بیمه کوثر

دیدگاهتان را بنویسید