مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

۳۰ درصد مراجعان به مراکز درمانی شیراز غیر بومی اند

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، جمعی از نمایندگان مردم استان فارس در شورای اسلامی به همراه رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از بیمارستان نمازی بازدید و از نزدیک در جریان ارائه خدمات درمانی به بیماران قرار گرفتند.

در بازدید میدانی نمایندگان مردم استان فارس در شورای اسلامی از اورژانس ها و رویدادهای بیمارستان نمازی، روند ارائه خدمات درمانی به بیماران و میزان بالای مراجعه و پذیرش بیماران سایر استان ها در گفتگو با پزشکان و پرستاران این مرکز درمانی ثبت نشده.

متعاقباً در دیدار با نمایندگان مردم استان فارس در شورای اسلامی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، معاونان درمان و توسعه، مدیریت و منابع و جمعی از مدیران ارشد دانشگاه، احداث مراکز درمانی جدید در شیراز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این دیدار با تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع)، با توجه به تاریخچه بیمارستان نمازی، روند ارائه خدمات پزشکی، حوزه های تخصصی و فوق تخصصی پزشکی، تجهیزات و … امکانات، نیروی انسانی، تعداد بیماران و مراجعین توضیحاتی ارائه کردند.

دکتر سید وحید حسینی با بیان اینکه تعداد زیادی از بیماران مراجعه کننده به بیمارستان نمازی مراجعه می کنند، گفت: حدود 30 درصد از بیماران و مراجعه کنندگان به مراکز درمانی شیراز از سایر استان های کشور هستند و در این راستا تقویت خدمات این بیمارستان انجام می شود. مرکز درمانی نیازمند توجه ویژه دولت است و همچنین ملی است.

بیشتر بخوانید  جزئیات افزایش ۲۷درصدی مستمری‌ بازنشستگان

وی با اشاره به جایگاه دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان یک مرکز درمانی در کشور، پذیرایی روزانه بیماران بسیاری از استان های دیگر کشور گفت: در حال حاضر شیراز برای ارائه خدمات با کیفیت به دو هزار و پانصد تخت بیمارستانی دیگر نیاز دارد. با احداث سه بیمارستان بزرگ در شیراز محقق خواهد شد و این امر مستلزم تامین اعتبارات لازم و حمایت مسئولان به ویژه نمایندگان مردم استان فارس در شورای اسلامی است.

یکی از مقامات عالی رتبه اداره کل بهداشت و درمان فارس همچنین به پروژه ساخت بیمارستان 700 تختی حضرت صدیقه طاهر (س) اشاره کرد و گفت: برای این پروژه ملی حدود دو هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است که با نظارت مسئولان دانشگاه و همکاری دکتر محمدهادی ایمانیه استاندار فارس 400 میلیارد تومان از این وام تامین شد و با ایجاد کارگاه و گمانه زنی و ژئوفیزیک مقدمات تحقق این پروژه آغاز شد. خدمات.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز خواستار حمایت ویژه نمایندگان مردم استان فارس در شورای اسلامی برای توسعه و گسترش خدمات تشخیصی و درمانی شیراز به عنوان یک مرکز درمانی در کشور شد.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *