مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

۲ گزینه عجیب در فهرست خرید نکونام برای استقلال

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:


جواد نکونام او بازیکن سابق فوتبال و تیم ملی ایران است. جواد نکونام او رسما به عنوان سرمربی استقلال معرفی شد. جواد نکونام این بازیکن 42 ساله پیش از این روی نیمکت تیم های خونه با خونه بابل، نساجی مازندران و فولاد خوزستان نشسته بود. جواد نکونام او تجربه کمک به کارلوس ککوس در تیم ملی را نیز دارد.

جواد نکونام پس از امضای قرارداد همکاری با استقلال باید تغییرات مورد نظر خود را برای رسیدن به موفقیت اعمال کند. برخی از این تغییرات به تحولات تاکتیکی و بازیکنان تیم برمی گردد. همانطور که سرمربی جدید استقلال در جلسه معارفه خود گفت، در مورد بازیکنان مورد نظر خود تصمیم گیری کرده است:

امیرحسین حسین زاده: بازیکن سابق استقلال که توانسته با تیم ملی عنوان قهرمانی مسابقات کافا را از آن خود کند، در لیست خرید نکونما برای فصل آینده قرار دارد. حسین زاده بازیکن فعلی شارلوا بلژیک است و مسئولان استقلال باید با این تیم مذاکره کنند.

مسعود ریگی: هافبکی که سابقه حضور در استقلال را دارد و سبک بازی اش شباهت زیادی به نکونام در دوران بازیگری اش دارد. البته با توجه به حضور چسمی و مهدی مهدی پور کمتر کسی فکر می کرد که ریگی جذب شود.

فرشاد احمدزاده یا احسان پهلوان: نکونام در فولاد با این دو بازیکن کار کرد. جالب اینکه آنها سابقه عضویت در پرسپولیس را دارند. با توجه به عملکرد احمدزاده و شرایط خوبی که در سپاهان دارد، بعید به نظر می رسد که جذب او شود.

بیشتر بخوانید  ویدویی جذاب از ساخت توپ پلاستیکی!

یاسین سلمانی: قرارداد کاپیتان تیم امید با سپاهان به پایان رسید. از طرفی کارشناسان سال هاست که می گویند استقلال بعد از مجتبی جباری و شرور جپاروف یک بازیساز خوب نداشت. بنابراین سلمانی در لیست نامعلوم قرار دارد اما واکنش ها و رفتار کاپیتان تیم امید حکایت از علاقه او به پرسپولیس دارد. اگر به هر دلیلی امکان جذب سلمانی وجود نداشته باشد، سعید واصحی یکی دیگر از گزینه هایی است که نکونام در گذشته با او کار کرده و علاقه این بازیکن به استقلال ممکن است در انتقال او تاثیرگذار باشد.

محمد نادری: دفاع چپی که سابقه بازی در تراکتورسازی، پرسپولیس و استقلال را در کارنامه دارد و در کارنامه اش حضور در تیم خارجی هم دیده می شود. این صحبت ها نشان می دهد که نکونام قصد دارد سمت چپ خط دفاعی تیمش را بهبود بخشد.

مهاجم خارجی: سرمربی جدید استقلال برای تقویت فاز تهاجمی خود به دنبال جذب مهاجم خارجی است. با توجه به علاقه نکونوما به همکاری با بازیکنان لالیگا، بعید است چنین اتفاقی رخ دهد.

دروازه بان خارجی: حتی قبل از حضور نکوناما تردیدهایی در مورد سرنوشت دروازه بان استقلال در فصل بیست و سوم وجود داشت. صحبت ها درباره رفتن حسینی زیاد است اما در مورد جدایی کاپیتان فصل قبل، احتمال جذب دروازه بان خارجی در برنامه های نکونوما وجود دارد.


بیشتر بخوانید  طرح جدید سهمیه بندی بنزین چه زمانی جهانی می شود؟

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *