یک ژنرال ایرانی در رم؟ | روز جدید


به نقل از مجمع جهانی اقتصاد روزنو: “باز هم ، همه چیز متفاوت است.” داستان جدی است. همه ما در طی سالهای گذشته اخبار ناقص درباره آینده سردار آزمون را خوانده و شنیده ایم که دیگر به چنین گزارش هایی اعتماد نداریم ، اما تاریخچه این گزارش متفاوت است.

اکنون یکی از مشهورترین گزارشگران فوتبال اروپا اعلام دقیق تمایل باشگاه رم برای به خدمت گرفتن مهاجم ایرانی است.

نام این خبرنگار “جیانلوکا دی مارتزیو” است و معمولاً هر آنچه که او گزارش می کند درست است. حالا او مورد آزمایش قرار گرفته و اصرار ژوزه مورینیو را برای حضور یک مهاجم موفق ایرانی در تیمش اعلام کرده است.

به گزارش خبرنگار ، رم در حال حاضر تماس با زنیت را آغاز کرده و می خواهد با اضافه كردن نام بازیكنی كه برای كاهش هزینه نقل و انتقالات جایگزین شود ، قرارداد را نهایی كند. بایر لورکوزن همچنین 18 میلیون یورو برای زنیت به زنیت پیشنهاد داد.

برای این باشگاه روسی ، انتقال سردار آزمون به فوتبال آلمان می تواند از نظر اقتصادی بهتر باشد ، اما مورینیو از مدیران این باشگاه خواست تا به تلاش های خود در مذاكرات با زنیت ادامه دهند و ستاره ایرانی را طبق قرارداد رم ایتالیا وارد كنند.

رسانه های ایتالیایی نیز در حال بررسی آمار و عملکرد آزمون هستند و امیدوارند که این مسابقات به لیگ ایتالیا راه یابد. در این بیانیه آمده است که مهاجم 26 ساله پس از دو سال حضور در زنیت ، با زدن 53 گل و زدن 19 گل در زنیت ، به عنوان اولین گزینه برای تقویت خط حمله رم انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید  احتمال فیبریلاسیون دهلیزی در ورزشکاران حرفه ای دو برابر می شود - آژانس خبر مهر | اخبار ایران و جهان

هم رم و هم لوركوزن امیدوارند كه سردار پیل سرانجام حضور خود در روسیه را پایان دهد و به یكی از پنج لیگ معتبر اروپا برود. برای او واقعاً شرم آور است که بهترین سالهای خود را در فوتبال در مکانی بگذراند که کمتر دیده می شود. ما همچنین امیدواریم که انتخاب او “بازی” باشد. “در غیر این صورت ما علیرضا جهانبخش را برای مدت سه سال روی نیمکت نیمکت نشین خواهیم داشت!”

دیدگاهتان را بنویسید