یک پنالتی وحشیانه ایتالیا را به فینال یورو 2020 رساند


به گزارش ایرنا ، دیدار تیم های ملی فوتبال ایتالیا و اسپانیا امشب (سه شنبه) در مرحله نیمه نهایی یورو 2020 از ساعت 23:30 در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار شد و تیم ایتالیایی سرانجام موفق شد حریف خود را در ضربات پنالتی شکست دهد و به برتری برسد خط پایان بگذارید این مسابقات برگزار شود. این بازی با امتیاز انفرادی در وقت های اضافه و وقت اضافه به پایان رسید.

قضاوت این مسابقه توسط “فلیکس بریچ” آلمانی به همراه “مارک بورش” و “استفان لوپ” انجام شد.

نیمه اول

بازی در نیمه اول متعادل و کم خطر بود و در همان دقایق ابتدایی هر دو تیم می خواستند با ارسال کوتاه توپ و میدان را بدست آورند. لاجوردی ها پس از چندین حمله ناموفق از سوی هر دو تیم موفق شدند بارلا را با یک پاس دقیق در موقعیت خوبی قرار دهند اما این بازیکن جوان به دلیل تأخیر نتوانست از این فرصت به خوبی استفاده کند.

پنج دقیقه بعد هافبک های اسپانیایی موفق شدند با استفاده از پاس اشتباه دوناروما یک موقعیت عالی به دنی اولمو بدهند اما ضربه این بازیکن با مهار بسیار خوب دوناروما همراه بود تا نتیجه را حفظ کند.

یک پنالتی وحشیانه ایتالیا را به فینال یورو 2020 رساند

در پایان نیمه اول این بازی سرنوشت ساز Insigne با یک پاس بلند صاحب توپ شد و با پاس خود Emerson موقعیت خوبی داشت و این مدافع با یک ضربه محکم به سمت دروازه شوت کرد. بعد از این شرایط داور در پایان نیمه اول بازی می کند تا هر دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن بروند.

بیشتر بخوانید  سکه به 14 میلیون و 520 هزار تومان رسید/ آخرین قیمت سکه و طلا در بازار امروز

یک پنالتی وحشیانه ایتالیا را به فینال یورو 2020 رساند

نیمه دوم

نیمه دوم بازی سرنوشت ساز اسپانیا و ایتالیا با عملکرد بهتر ماتادورس همراه بود ، زیرا آنها توانستند توپ و میدان را در اختیار بگیرند ، اما بر خلاف روند بازی ، گلادیاتورها با یک ضربه سریع به محوطه جریمه اسپانیا حمله کردند. ضد حمله. اولین گل خود را با شوت زیبا Chihuahua در دقیقه 60 به ثمر رسانید تا ومبلی را با فریاد هواداران ایتالیا منفجر کنید.

یک پنالتی وحشیانه ایتالیا را به فینال یورو 2020 رساند

اسپانیا در طول اولین گل حمله کرد و با فشار سنگین بر بازیکنان ایتالیا ، کنترل توپ را دوباره بدست آورد. در دقیقه 64 کوکه یک پاس دقیق از اوورزابال دریافت کرد اما نتوانست ضربه سر خود را در دروازه ایتالیا بدست آورد. در دقیقه 66 شوت اولمو از کنار دروازه لاجوردی به بیرون رفت.

بعد از این دو موقعیت نوبت به حمله ایتالیا و کیه شیا رسید تا با یک پاس از پشت خط دفاع اسپانیا را هدف قرار دهد و موقعیت خوبی به بردی بدهد اما ضربه مهاجم با همراهی سئو سیمون همراه شد تا همان نتیجه را 1: 0 دنبال کند .

این بازی با حملات ناقص هر دو تیم همراه شد و این در حالی بود که موراتا در دقیقه 80 با یک پاس زیبا از اولمو در موقعیت تک به تک موفق شد و با یک ضربه پای چپ دروازه ایتالیا را باز کرد تا بازی مساوی شود.

یک پنالتی وحشیانه ایتالیا را به فینال یورو 2020 رساند

پس از گل تیم اسپانیایی ، بازی متعادل شد و هر دو تیم با دقت بیشتری کار را تماشا کردند تا بازی به وقت اضافه کشیده شود.

اولین بار برای اضافه کردن

بیشتر بخوانید  فروش GM در چین در سه ماهه دوم 5.2٪ افزایش یافته است - اخبار اقتصادی جهان - اخبار اقتصادی تسنیم

در دقیقه 97 یک ضربه آزاد برای اسپانیا ایجاد شد و اولمو با پاس زمینی و اشتباه مدافعان ایتالیا یک موقعیت خوب به مورا داد اما ضربه موراتا راهی برای حمایت از بازی نداشت.

دنباله دوم

بازی نیز در این نیمه مرحله خاصی نداشت ، بنابراین پیروز این مسابقه حساس به ضربه پنالتی وحشیانه کشیده شد.

ضربات پنالتی

تیم ملی فوتبال ایتالیا با نتیجه 4-2 پیروز شد و راهی فینال یورو 2020 شد.

تیم ایتالیایی:

مربی: روبرتو مانچینی

جیانلوئیجی دوناروما ، امرسون پالمیری (طلوعی) ، لئوناردو بونوچی ، جورجیو کیه لینی ، جیووانی دولورنزو ، مارکو وراتی (پاسینا) ، جورجینیو ، نیکولو بارلا (لوکاتلی) ، لورنزو اینسینیه (آندره باروبی)).

یک پنالتی وحشیانه ایتالیا را به فینال یورو 2020 رساند

تیم اسپانیا:

مربی: لوئیس انریکه

اونای سیمون ، اریک گارسیا (پائو تورس) ، ایمریک لاپورته ، جوردی آلبا ، سزار آزپلیکتا (مارکوس یورنته) ، کوکه (رودریگو) ، سرخیو بوسکتس (تیاگو آلکانتارا) ، پدی ، دنی اولمو ، فران تورس (جرارد مورنو) و میخال آ. موراتا).

دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی یورو 2020 روز چهارشنبه بین تیم های انگلیس و دانمارک برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید