مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

یک هواپیمای شناسایی آمریکایی که توسط سوخوی روسیه بر فراز دریای سیاه رهگیری شد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش گروه بین الملل فارس نیوز ، مرکز کنترل دفاع ملی روسیه روز چهارشنبه گفت هواپیماهای جنگنده سوخو -30 این کشور بر فراز هواپیمای گشتی چند منظوره P-8 نیروی هوایی آمریکا پرواز کرده اند. دریای سیاه رهگیری کرده است.

در بیانیه این مرکز آمده است که ایستگاه های راداری روسیه یک هدف هوایی را که به مرزهای خود در دریای سیاه نزدیک می شود ، شناسایی کرده اند و ناوگان جنگنده و واکنش سریع سوخو -30 مستقر شده اند.

خدمه جنگنده های روسی هدف را به عنوان یک بوئینگ P-8 ارتش آمریکا که بر فراز دریای سیاه در حال پرواز است شناسایی و گزارش کردند.

در این بیانیه همچنین به واشنگتن هشدار داده شد كه حق نقض حریم هوایی روسیه را ندارد.

در ماه های اخیر ، جنبش های غربی در اطراف مرزهای روسیه باعث افزایش تنش بین مسکو و غرب شده است.

روز گذشته سرگئی ریابکوف در پاسخ به یک ناوشکن انگلیسی که تمامیت ارضی این کشور را نقض می کند ، تأکید کرد که مسکو می تواند به کسانی که مرز روسیه در دریای سیاه را نقض می کنند حمله کند.

در روز دوم جولای ، با وجود هشدارهای مکرر روسیه ، کشتی جنگی Defender انگلستان وارد آبهای کریمه شد که در خاک روسیه واقع شده است.

گزارش ها حاکی است که بیش از 20 فروند جنگنده و دو ناو گارد ساحلی روسیه از زمان ورود به آبهای کریمه و یک روز پس از ورود جنجالی ناو جنگی انگلیس HMS Defender ، ناو جنگی انگلیس Defender را محاصره کرده اند. در سواحل کریمه ، وزارت خارجه روسیه سفیر انگلیس در روسیه دبورا برونرت را احضار کرد.

بیشتر بخوانید  تکذیب واکسیناسیون بدون محدودیت سنی در خوزستان

انتهای پیام /


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *