یک مکاشفه جدید ژنرال های ارشد آمریکایی نگران تلاش کودتا برای ترامپ بودند



طبق بخشی از این کتاب که به سی.ان.ان پخش شده است: مایک میلی ، ستاد مشترک ارتش و دیگر ژنرال های ارشد آمریکایی نگران بودند که ترامپ یا متحدانش سعی دارند او را در قدرت نگه دارند.

کتاب “من خودم این کار را می کنم” سه شنبه آینده منتشر می شود و توسط کارول لو نیگ و فیلیپ راکر نوشته شده است.

به گزارش سی.ان.ان ، در این کتاب آمده است: میلی و دیگر اعضای ارشد ستاد مشترک ارتش در یک مقطع سعی کردند استعفا دهند تا از فرمان های رئیس جمهور سابق آمریکا سرپیچی کنند زیرا آنها از غیرقانونی بودن یا خطرناک بودن توطئه ترامپ می ترسیدند.

این دو نویسنده آمریکایی فاش کردند که میلی برای آنچه ممکن است بعد از انتخابات اتفاق بیفتد آماده است و با قانونگذاران و دوستان در مورد احتمال کودتا صحبت کردند.

این کتاب اوضاع پشت صحنه کاخ سفید در آخرین سال ریاست جمهوری ترامپ را نشان می دهد که همزمان با شیوع اپیدمی تاج ، ترور جورج فلوید ، شهروند سیاه پوست آمریکایی توسط پلیس و انتخابات سال 2020 بود. نویسندگان کتاب همچنین در مصاحبه ای دو ساعته با ترامپ شرکت کردند.

به گزارش سی ان ان ، این کتاب همچنین خاطر نشان می کند که ملی همچنین نگران اقدامات ترامپ در روزهای قبل از حمله 6 ژانویه به کنگره بود و ترامپ را یک رهبر اقتدارگرا می داند که چیزی برای از دست دادن ندارد.

وب سایت هیل همچنین در CNN گزارش داد که تلاش رسانه ها برای تماس با سخنگوی ترامپ و ستاد مشترک برای اظهار نظر ناموفق بود.

بیشتر بخوانید  آیه ای که قبل از واقعه غدیر بر پیامبر نازل شد چیست

دیدگاهتان را بنویسید