مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

یک مرد شگفت انگیز..!!

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


یک مرد شگفت انگیز..!!

قدرت عجیب جوان چینی سوژه رسانه ها بود و او را یک سوپرمن واقعی می نامند.

یک راهب جوان چینی در شائولین چنان سر قدرتمندی دارد که حتی یک مته برقی هم نمی تواند به سر این آقا عجیب نفوذ کند.
ژائو روئی یک راهب 24 ساله چینی است که اخیرا با انتشار فیلمی از توانایی های خود به شهرت جهانی دست یافته است. در این فیلم ژائو مته برقی را روی سرش فشار می دهد، اما این مته نه تنها به جمجمه اش آسیب نمی رساند، بلکه حتی پوستش را هم خراش نمی دهد.
توانایی های عجیب جا به اینجا ختم نمی شود. او می تواند یک ورق فلزی ضخیم را با چندین ضربه زدن به سر خود یا دراز کشیدن روی خنجر به صورت بدون آسیب رساندن به خود خم کند و حتی در این حالت یک سازه محکم به پشت او برخورد می کند.
ژائو در کودکی شیفته هنر کونگ فو بود و در سن 16 سالگی به دلیل علاقه اش از خانه فرار کرد و وارد معبد شائولین شد. او به مدت 2 سال نزد معلمان خود در این معبد آموزش دید و تحصیلات خود را در این زمینه با معلمان دیگر گسترش داد و اکنون در سن 24 سالگی به معلمی بسیار ماهر تبدیل شده است.
توانایی های خارق العاده ژائو او را شبیه یک سوپرمن واقعی می کند. ابرمردی آسیب ناپذیر که هیچکس نمی تواند او را شکست دهد، اما او اعتراف می کند که برای رسیدن به چنین قدرتی بارها در حین تمرین آسیب دیده است. شائو می گوید اولین بار که این مته را امتحان کرد، خراش دردناکی روی سرش داشت، اما با تمرین زیاد توانست بر این موضوع غلبه کند و اکنون می تواند قدرت مته برقی را به مدت 10 ثانیه تحمل کند.
ژائو احتمالاً در آینده به قهرمان رویاهای کودکان چینی تبدیل خواهد شد و اگر پایش را برای سینما باز کند، شاید جای ستاره های سینمای چینی مانند جکی چان، جتلی و حتی بورس لی را در محبوبیت تنگ کند.

بیشتر بخوانید  متن آهنگ خط تماس از سینا سرلک (Khate Tamas

گردآوری: مجله اینترنتی دلگرم


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *