یک مرد باردار را به ایموجی ها اضافه کرد!



دیدن ایموجی های زنان باردار در سیستم عامل های آیفون و آی او اس چیز جدید و عجیبی نیست، اما دیدن شکلک های زنان باردار می تواند کاملا غیرمنتظره باشد.

احساسات برای زنان باردار در حال ورود به آیفون های اپل است. نسخه جدیدی از Emoji اپل در روز پنجشنبه به عنوان بخشی از نسخه بتا iOS 15.4 منتشر شد و شامل موارد زیر است:
آیا ایموجی “باردار” و “افراد باردار” در آیفون های اپل با آخرین به روز رسانی آنها، iOS 15.4 است.

ایموجی برای زنان باردار برای برخی جدید نیست زیرا به عنوان بخشی از به‌روزرسانی منتشر شده توسط دایره‌المعارف Emojipedia در سپتامبر 2021 به دست آمده است. با این حال، نسخه اپل این شکلک در روز پنجشنبه به عنوان بخشی از iOS 15.4 منتشر شد، به‌روزرسانی برای آیفون کاربران می توانند داوطلبانه نصب کنند.

این آپدیت در اواخر سال جاری برای تمامی کاربران آیفون در دسترس خواهد بود.

ایموجی پدیا زمانی که برای اولین بار شکلک های یک مرد باردار و یک زن باردار را در سپتامبر سال گذشته منتشر کرد مورد انتقاد قرار گرفت. این شرکت در این وبلاگ گفته است که ایموجی های جدید «برای مردان ترنس، افراد غیرترنسجندر یا زنان با موهای کوتاه قابل استفاده است، اما استفاده از این ایموجی ها به این گروه ها محدود نمی شود».

هر دو ایموجی بارداری جدید در پنج رنگ پوست مختلف موجود هستند. هنگام انتخاب ایموجی ها، کاربران می توانند انگشت خود را روی نماد نگه دارند تا زمانی که گزینه های رنگ پوست مختلف را نشان دهد.

بیشتر بخوانید  برای صبحانه املت سیب زمینی درست کن | طرز تهیه املت سیب زمینی

به گزارش Healthline.com، افرادی که از نظر بیولوژیکی به عنوان یک زن به دنیا می آیند اما خود را مرد می دانند، مردان ترنسجندری هستند که می توانند زایمان کنند زیرا اندام های تولید مثلی مورد نیاز برای آن را دارند – به خصوص کسانی که تستوسترون مصرف نمی کنند یا مصرف آن را متوقف کرده اند. همین امر در مورد کسانی که به عنوان غیر باینری شناسایی شده اند نیز صادق است.

معلوم نیست چند مرد در ایالات متحده باردار شده یا بچه دار شده اند. دیلی میل با استناد به داده های Medicaid گزارش داد که حداقل 22 مرد در سال 2018 در استرالیا زایمان کردند.

دیدگاهتان را بنویسید