مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

یک فعال فضای مجازی در کرمان کشته شد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایران، همزمان با کشف جسد این پسر بچه پشت فرمان خودرو در شهر پاریس سیریان، دادستان این شهر از تحقیقات ویژه در این زمینه خبر داد.

محسن نیکوارز دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان در خصوص فوت یکی از فعالان فضای مجازی در پاریس سیرجان گفت: پس از گزارشی مبنی بر مشاهده خودروی مشکوک در حوالی بیمارستان امام رضا (ع) سیرجان، ماموران کلانتری 11 سیرجان سحرگاه پنجشنبه 19 شهریورماه عازم محل عزیمت شد و در بررسی های اولیه مشخص شد جسد بی جان جوانی حدودا 30 ساله پشت فرمان بوده است.

وی افزود: با توجه به اینکه آثاری از خفگی و ضربات شدید و تیز بر بدن وی مشاهده نشد، جسد برای تعیین علت فوت و انجام آزمایشات تخصصی به پزشکی قانونی شهرستان تحویل داده شد.

دادستان سیرجان افزود: آخرین تماس متوفی ساعت 23 روز چهارشنبه 18 شهریور ماه با مادرش بود که ساعاتی بعد جسد در خودروی وی پیدا شد.

این مقام قضایی با بیان اینکه برخورد ویژه در این پرونده در دستور کار دادستان است، گفت: مردم از گمانه زنی های غیرکارشناسی و دامن زدن به شایعات پرهیز کنند و با اظهارنظرهای غیراخلاقی به خانواده ها توهین نکنند و با متخلفان برخورد خواهد شد. .

وی در پایان اعلام کرد: گزارش تکمیلی پس از انتشار نظر پزشکی قانونی و انجام تحقیقات تکمیلی از طریق روابط عمومی دادگستری استان کرمان به اطلاع خواهد رسید.

بیشتر بخوانید  خبر نگران کننده درباره اومیکرون / سویه جدید با دو علامت جدید از راه می‌رسد
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *