یک عکس / انگشتر گران قیمت از نیوشا ضیغمی که دور از چشم مردم نیست


نیوشا ضیغمی ، بازیگر معروف و البته فعالیت کمتری در سینما و تلویزیون ، عکس جدیدی از خودش را منتشر کرد.

طبق گزارش ها صبحگاهآنچه بیش از هر قسمت دیگری از این تصویر مورد توجه فضای مجازی قرار گرفت حلقه نیوشا ضیغمی بود که بسیار گران قیمت به نظر می رسد.

نیوشا زیگامی یک حلقه گران قیمت را از دست داد.

بیوگرافی هنری نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر ایرانی در رشته روانشناسی کودک در دانشگاه شهید بهشتی است. پدرش محسن ضیغامی منشی است و مادرش فهیمه رستمور یک کارمند بازنشسته است که سابقه بازیگری در فیلم Charcot را نیز دارد.

روچا زیگامی خواهر نیوشا است و در فیلم چارسو و سریال “ماتادور” ظاهر شد. در سال 2010 ، نیوشا ضیغمی با آرش پولادخان ، سرمایه گذار فیلم نارنجی خون که منجر به دختری به نام لنا شد ، ازدواج کرد. ضیگمی بازیگری را با شرکت در کلاسهای رایگان انجمن سینماگران جوان تحصیل کرد و با مسعود جعفری جوزانی از آن م metسسه آشنا شد.

وی پس از گذراندن دوره های بازیگری برای بازیگری در سریال در چشم باد پذیرفته شد. وی در سال 2004 با سه فیلم روبرو ، شوریده و تراداست وارد عرصه سینما شد. وی در سال 2006 در فیلم های “گناه من” ، “احساس پنهان” ، “پارک وی” و “اخراج” ظاهر شد. در سال 2007 ، او دو نقش در فیلم های قرنطینه ، موفقیت اجباری ، انتقام و تبعید بازی کرد.

سال 1389 برای او سال پرکاری بود ، بنابراین در 8 فیلم Democracy in Daylight ، Zamhirir ، پرستوهای عاشق ، پرتقال خونین ، One for All ، دختر شاه پاریون ، Charso و ما همه گناهکار ظاهر شد.

بیشتر بخوانید  آغاز لیگ برتر هندبال مردان در ماه آگوست / شرط تسویه حساب تیم ها - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

سیمرغ بلورین ، نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن در شوریده در بیست و چهارمین جشنواره فیلم فجر ، جشنواره بین المللی فیلم فجر برای احساسات پنهان از دستاوردهای این بازیگر است.

دیدگاهتان را بنویسید