یک عکس انتخاب کنید و بزرگترین ضعف خود را در عشق کشف کنید!


با این حال، انجام خود تحلیلی آسان نیست، زیرا رمزگشایی از چیزی که در آن خوب نیستیم اغلب هزینه بیشتری نسبت به دیدن کاستی های دیگران دارد. اگر قدرت شناخت نقاط ضعف خود را داشتیم، قطعاً می توانستیم یک شریک ایده آل انتخاب کنیم، اما در عمل اینطور نیست، زیرا اکثر نقاط ضعف پس از چندین تجربه کشف می شوند. اما آزمایش ها یا آزمایش هایی وجود دارد که می تواند به ما در رمزگشایی آنها کمک کند تا بتوانیم روی آنها کار کنیم و خطر آسیب های عاشقانه را کاهش دهیم. در زیر تست شخصیت عشقی را به شما نشان می دهیم و برای انجام این کار، به تصویر نگاه کنید، یکی از چهره های پنهان را شناسایی کنید و سپس به پایین بروید تا معنای آن را کشف کنید.


تست شخصیت / خودشناسی

1. چهره مردانه: اگر با نگاه کردن به این تصویر ابتدا چهره مردانه را مشاهده کردید، ضعف پنهان شما در عاشق شدن و انتخاب شریک زندگی، توشه عاطفی شماست. همه ما توشه‌ای از روابط گذشته حمل می‌کنیم، و منطقی است که شما در گذشته دل شکسته‌اید، به این معنی که اکنون عجله‌ای برای تکرار این تجربه ندارید. گفته می‌شود، اگر خطر آسیب دیدن را نداشته باشید، هرگز این شانس را نخواهید داشت که عشقی را پیدا کنید که شفابخش باشد. شما فقط باید با سرعتی حرکت کنید که احساس امنیت کنید، و یک همراه خوب، کسی که شایسته عشق شما باشد، کاملا درک خواهد کرد.

2. پرنده ای که شاخه ای در دست دارد: اگر وقتی به این تصویر نگاه می کنید، ابتدا پرنده ای را می بینید که شاخه ای را در دست دارد، ضعف پنهان شما در عاشق شدن و انتخاب یکی دیگر از افراد مهم نیاز شما به فردی است که بتوانید به او اعتماد کنید. مواظبش باش. شما یک پرورش دهنده زاده هستید. هیچ چیز به شما احساس بهتری نمی دهد تا بتوانید فعالانه کارهایی را انجام دهید که زندگی شریک زندگی تان را بهبود می بخشد. اما اجازه ندهید عشق شما به مراقبت باعث شود عاشق کسی شوید که زندگی او به هیچ وجه سازماندهی نشده است. افرادی که زندگی بزرگسالی کامل و شادی دارند نیز می توانند از عشق و محبت شما بهره مند شوند، پس خودتان را دست کم نگیرید.

بیشتر بخوانید  10 متن روز کودک مبارک به انگلیسی + ترجمه فارسی

3. پری دریایی روی صخره: اگر اولین بار که به این عکس نگاه کردید، پری دریایی را روی صخره دیدید، ضعف پنهان شما در عاشق شدن و انتخاب شریک زندگی این است که معتقدید همیشه چیز بهتری در گوشه و کنار است. شما نمی توانید به خودتان کمک کنید. شما در هر جنبه ای از زندگی خود ایده آلیست هستید، به خصوص وقتی صحبت از عشق به زندگی باشد. مطمئناً، این شخص عالی است، اما آیا او همان کسی است که واقعاً باید با او باشید؟ آن غروری را که به تمام دنیا می‌گوید خاص، شگفت‌انگیز، قدرتمند و شایسته کسی هستید که واقعاً لیاقت شما را دارد را از دست ندهید، اما اجازه ندهید شک و تردید سر راهتان قرار بگیرد یا شما را بترساند. کسی که خیلی خاص است!

4. صدفی که یک مروارید در دست دارد: اگر برای اولین بار وقتی به این تصویر نگاه کردید صدفی را دیدید که مروارید در دست دارد، ضعف پنهان شما در عاشق شدن و انتخاب شریک زندگی، تثبیت شما به دنیای مادی است. اگرچه خیلی سطحی نیست، اما چیزهای زیبا را دوست دارید. شما ممکن است در رابطه با یک هنرمند داغ و کم کلام باشید، اما هرگز آن را رسمی فیس بوک نمی کنید. داشتن استانداردها اشکالی ندارد، اما اجازه ندهید عشق شما به همه چیز باعث ایجاد رابطه معنادار با کسی شود که با وجود موجودی بانکی کم شما، ممکن است قرار باشد با او باشید.


دیدگاهتان را بنویسید