یک شهید سپاه به شهادت رسید


روابط عمومی سپاه پاسداران از شهادت سردار مهدی مهدوی نژاد معاون بازرسی ستاد کل سپاه پاسداران خبر داد.


سردار مهدی مهدوی نژاد

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به نام خدا

در میلاد مولای متقیان امیرالمومنین علی علیه السلام، روح فاتح سردار جانباز رشید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، «سردار سرتیپ دوم مهدی مهدوی نجاد» معاون بازرسی ستاد کل نیروهای مسلح و یکی از فرماندهان و سرکردگان هشت دفاع مقدس.

روایتی درخشان از مجاهدین نستوه و فرماندهان انقلابی و ولایی به ویژه قربانیان و حماسه های بزرگ و کم نظیر وی در بیش از 100 ماه فرماندهی مؤثر و صادقانه در مناطق عملیاتی و فرماندهی در تیپ قائم آل محمد (عج) استان سمنان، تیپ الغدیر در استان. یزد، لشکر 16 قدس گیلان، لشکر 17 علی بن ابیطالباء (ع) و سپاه استان قم و سپس مدت ها به عنوان معاون بازرسی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، الهام بخش و راهگشای جوانان بود. و نسل آینده ایران اسلامی. این نهاد ویژه انقلابی و مردمی خواهد بود.

شهادت این شهید رشید مؤمن، فرزانه، مخلص و پیشرو در عرصه های مورد نیاز انقلاب و کشور در محضر مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه ای (مدظله العالی)، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهل بیتش و افراد مجاهد و از جانب خداوند متعال رحمت و رضوان با سید و سالار شهیدان از پیامبر (ص) و برای بیت منگهد و بازماندگان پیامبر و عموم بستگان صبر جمیل صبر و شکیبایی پیش بینی شد و خواستار ثبات در تداوم آرمان های متعالی شهدا هستیم.

همچنین به اطلاع مردم شریف و انقلابی می رساند آئین خاکسپاری، تدفین و بزرگداشت آن سردار گرانقدر متعاقبا اعلام می گردد.

بیشتر بخوانید  زمان آغاز سال تحصیلی دانشجویان جدیدالورود + نحوه نمره دهی پایان ترم

روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

منبع: خبرگزاری مهر


دیدگاهتان را بنویسید