یک سیگنال سیاسی به دلار پشت خطی



آنچه دیگران می خوانند:

قیمت دلار دیروز دوشنبه 1 خرداد قیمت دلار معاملات آزاد در بازار ارز تهران افزایش یافته است. تحلیلگران اقتصادی و سیاسی دلایل مهمی را برای رشد اسکناس های آمریکا ذکر می کنند. قیمت دلار همواره یکی از موضوعات مهم کشور بوده است و تحلیل هایی نیز در این زمینه صورت گرفت. با افزایش قیمت دلار کالاهای اساسی نیز در حال افزایش است. در زیر سیگنال و پیش بینی دقیق از قیمت دلار تو می خوانی:

دیروز دوشنبه اول خرداد روند قیمت دلار در معاملات آزاد در بازار ارز تهران روند صعودی داشت. تحلیلگران اقتصادی و سیاسی دلایل مهمی را برای رشد اسکناس های آمریکا ذکر می کنند.

هیجان قیمت دلار در هرات

بازار ارز هرات در اولین روز جوزا شاهد فراز و نشیب قیمت دلار بود. حتی گفته شد نرخ دلار در بازار مذکور با افزایش هزار تومانی نسبت به دومین روز هفته از سوی دیگر تاثیر نوسانات صعودی درهم و توقف ثبت نام خودرو در افزایش قیمت ها بوده است. نرخ ارز در تهران را نباید نادیده گرفت.

پول در بازار کمیاب شده است

تحقیقات انجام شده از هسته مرکزی بازار نشان می دهد که هنوز پول کمی در بازار تهران وجود دارد و این را می توان در رشد بیشتر هرات نسبت به تهران مشاهده کرد. تهران در معاملات روز دوشنبه هیچ مقاومتی از سوی هرات نداشت و زیر آن معامله شد.

تاجران می گویند که یا باید پول جدید وارد شود یا پول ثبت نام خودروهای مسدود شده باید به بازار بازگردانده شود تا دوباره تهران را بالاتر از هرات ببینیم. البته بعد از اینکه هرات به مرز مقاومت رسید و کوچک شد، هرات و تهران با هم دشمن شدند.

بیشتر بخوانید  دوبلور خرک شرک رو می‌شناختید؟ | حضور دوبلور خر شرک در برنامه ناتو

دو بمب روزنامه در بازار ارز تهران

از سوی دیگر؛ سیگنال‌های سیاسی خارجی درباره تحریم‌ها و استعفای علی شمکانی از شورای عالی امنیت ملی به‌عنوان دو بمب در بازار ارز تهران عمل کرد و قیمت دلار را بالا برد.

سیگنال سیاسی برای دلار پشت خط

در معاملات پشت خط، خبر مهم و خوانا به بازار ابلاغ می شد. لارنس نورمن، خبرنگار وال استریت ژورنال در توییتر خود نوشت: “درک من این است که ایران، حداقل در چند روز گذشته، فقط اجازه نصب مجدد دوربین هایی را که تابستان گذشته در اصفهان برداشته بود، داده است، که بسیار بسیار کمتر از آنچه است.” قبلاً توسط آژانس وعده داده شده یا انتظار می رود.

بر اساس این توییت، معامله گران بر این باورند که امکان تماس گروسی به تهران در هورداد وجود دارد. بنابراین بازار باز هم منتظر سفر گروسی و نتیجه رئیس آژانس بین المللی انرژی اتمی است.


دیدگاهتان را بنویسید