یک سازمان و مرکز نمایشگاهی برای مشاغل خانگی در بازار سیب کرج افتتاح می شود



ایسنا / البرز رئیس سازمان ساماندهی محل های کار شهری و محصولات کشاورزی شهرداری کرج از افتتاح مرکزی برای ساماندهی و نمایشگاه مسکن بنگاه های داخلی در بازار سیب خبر داد و گفت: این مرکز نتیجه مشارکت سازمانهای مختلف در البرز. ”

احمد حیری در گفت وگو با ایسنا ، اظهار کرد: برای اولین بار در کشور و با مشارکت دستگاه های مختلف استان از جمله وزارت کار ، جهاد دانشگاهی البرز و شهرداری کرج ، مرکز ساماندهی و نمایشگاه مشاغل خانگی در یک مدل آزمایشی کار خواهد کرد. “

وی در تشریح کار سازمان و مرکز نمایشگاهی مشاغل خانگی گفت: این مرکز وظیفه اتصال به بازار 2700 کاندیدای مشاغل خانگی ، آموزش دیده ، سازمان یافته و ثبت شده در سیستم وزارت کار را بر عهده خواهد داشت.

به گفته رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و محصولات کشاورزی شهرداری کرج ، این مرکز سعی دارد با برگزاری نمایشگاه های تخصصی و ایجاد ارتباط به صورت محلی با بازار ، امکان ایجاد گروه های مقابله در کلاسها و مشاغل. خانه تهیه کنید.

خیری با اشاره به اینکه شهرداری کرج در راستای راه اندازی مرکزی برای ساماندهی و نمایش مشاغل داخلی ، املاکی به ارزش 100 میلیارد تن جهت اتصال به بازار ، پشتیبانی ، آموزش و شناسایی مشاغل داخلی را فراهم کرده است ، افزود: در این مرکز ، فعالیت های سایت Axis ، رهنمودها ، پشتیبانی و تسهیل ، خدمات فروش آنلاین و آفلاین نیز ارائه می شود.

انتهای پیام

بیشتر بخوانید  پوتین به دنبال افزایش فشار بر عرضه انرژی در اروپا است

دیدگاهتان را بنویسید