یک دوست وفادار به این می گوید .. !!


یک دوست وفادار به این می گوید .. !!

این پسر به مدت سه سال مسئول بود که دوست معلول خود را به وفادارترین دوست دنیا بیاورد.
این دانش آموز دبیرستانی سه سال است که دوست معلول خود را به مدرسه می فرستد. ژی ژو 18 ساله و ژانگ کی 19 ساله سال هاست که یکدیگر را می شناسند. تا سه سال پیش، ژانگ مبتلا به دیستروفی عضلانی بود که به این معنی بود که دیگر نمی توانست راه برود. زی برای اینکه دوستش را از مدرسه و یادگیری محروم نکند قبول کرد که او را به مدرسه ببرد! اگرچه زی نسبتا کوچک است، اما به دوستش در همه چیز از بالا رفتن از پله ها تا رفتن به حیاط مدرسه کمک می کند.

یک دوست وفادار به این می گوید .. !!

معاون مدرسه در مورد رابطه این دو نفر دیگر می گوید: «این دو هیچ رابطه فامیلی ندارند. “اما زی سه سال است که همه کارها را برای ژانگ انجام می دهد و این شگفت انگیز است.
هر دو دانش آموز در یک خوابگاه نزدیک مدرسه زندگی می کنند. زی هر روز جانگا را به مدرسه می برد و برمی گردد. علاوه بر این، او در کارهای شخصی مانند خرید و شستن لباس به ژانگ کمک می کند. این دو نوجوان بسیار پرتلاش هستند و به همین دلیل شاگرد اول کلاس خود محسوب می شوند. اما این موفقیت آنها را قانع نمی کند و به دنبال پیشرفت بیشتر و تحصیلات دانشگاهی هستند.
معاون مدرسه گفت: او یکی از شاگردان ممتاز مدرسه است. او تأثیرات مثبت زیادی بر دیگر دوستانش گذاشت که دیگران دوست دارند به ژانگ کمک کنند. او آنقدر به دوستش وفادار است که حاضر نیست بدون او به کلاسی برود!

بیشتر بخوانید  کد آهنگ پیشواز (ایرانسل و همراه اول) از علی عبدالمالکی

گردآوری: مجله اینترنتی دلگرم


دیدگاهتان را بنویسید