یک دختر 11 ساله قربانی عکس گرفته شده در رودخانه شد



روز جدید، سید نور محمد موسوی گفت: ساعت 2:30 بامداد امروز بعد از ظهر طی تماس تلفنی بین دهیار و اعضای شورای روستای ابمله مبنی بر غرق شدن یک دختر 11 ساله ، دو تیم نجات کوهستانی به منطقه اعزام و جستجو شد. انجام شد. او را وادار به پیدا کردن جسد خود کرد.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سمیرم افزود: با توجه به دیدنی های طبیعی آبشار آبماله ، این دختر 11 ساله که برای عکس گرفتن به همراه پدرش به رودخانه رفته بود به دلیل بی احتیاطی دچار سانحه شد. “
وی افزود: در این حادثه ، پدر که برای نجات دختر وارد رودخانه شده بود از ناحیه پا مجروح شد و نفر سوم که برای نجات آنها رفته بود در میان صخره های کنار رودخانه گرفتار شد که با با کمک تیم نجات کوهستان. هلال احمر. وی گفت:
موسوی گفت: منطقه گردشگری آبملخ یا تخت سلیمان یکی از خطرناک ترین مقاصد گردشگری سمیرم است که بیش از 50 گردشگر به دلیل بی احتیاطی به رودخانه سقوط کرده اند و بیشتر جسد آنها پیدا نشده است.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به خطر بودن مسیر ، یک تابلوی هشدار دهنده نصب شد و به دلیل قرمز بودن وضعیت تاج ، علاوه بر حصار ، مسیر مسدود شد و گشت و گذار برای رفتن به منطقه از موانع عبور کرد و دارای یک تصادف.

بیشتر بخوانید  سگ های رباتیک از مرزهای آمریکا محافظت می کنند

دیدگاهتان را بنویسید