یک جفت با خط دفاعی قرمز کشف شد



به گزارش سلام نوا به نقل از ایسنا، پرسپولیس در حالی نایب قهرمان لیگ بیست و یکم شد که یکی از انتقادات پیشکسوتان این باشگاه تغییرات متعدد در خط دفاعی بود. گل محمدی که در دفاع میانی تیمش از علی نعمتی، فرشاد فرجی، سیدجلال حسینی، علیرضا ابراهیمی و وحدت حنانف استفاده کرده بود، با توجه به سن و سال حسینی و برخی سیاست های تاکتیکی، تغییرات زیادی در قلب خط دفاعی تیمش ایجاد کرد و در نهایت انجام داد. یک جفت پایدار پیدا نکنید

حالا در فصل جدید که گلسیانی و مرتضی پورعلیگنجی به پرسپولیس آمدند، گل محمدی به طور ویژه به آنها اشاره کرد. این تیم در اولین دیدار این فصل پرسپولیس به دیدار تیم امیدهای خود رفت و در این دیدار مرتضی پورعلیگنجی و گلسیانی به عنوان زوج دفاعی پرسپولیس به میدان رفتند. گل محمدی در دومین دیدار تدارکاتی مقابل پیکان با زوج نعمتی و گلسیانی هدایت تیمش را برعهده داشت اما در نیمه دوم زوج پورعلیگنجی و فرشاد فرجی مورد ارزیابی قرار گرفت.

پرسپولیس در سومین بازی تدارکاتی مقابل نساجی در نیمه اول با زوج پورعلیگنجی و گلسیانی بازی کرد و در قسمت دوم زوج دفاع وسط را فرشاد فرجی و علی نعمتی تشکیل می دادند. به نظر می رسد گل محمدی بعد از این دیدار بیشتر به گلسیانی و پورعلی گنجی اعتماد دارد زیرا این زوج در چهارمین بازی تدارکاتی مقابل مس کرمان و پنجمی مقابل تیم ملی امید برای پرسپولیس به میدان رفتند.

با این وضعیت می توان گفت گل محمدی قبل از شروع فصل سعی کرد خط دفاعی تیمش را در بازی های تدارکاتی محک بزند و توانست یک زوج هماهنگ برای تیمش پیدا کند و بررسی بازی های اخیر پرسپولیس. نشان می دهد سرمربی پرسپولیس توانست زوج مورد نظر خود را پیدا کند.

بیشتر بخوانید  بودجه را در سال 1401 نوشتیم تا تورم بر مردم اثر نگذارد

دیدگاهتان را بنویسید