یک تکنیک ساده و سریع برای از بین بردن لکه های دئودورانت


چگونه لکه های دئودورانت را پاک کنیم

درست است که اسپری های ضد تعریق از تعریق بدن جلوگیری می کنند، اما علاوه بر مفید بودن، مشکل ساز هستند زیرا زیر بغل را لکه دار می کنند. اگر این اتفاق برای شما افتاده است، به جای دور انداختن لباس هایتان، از روش های زیر برای تمیز کردن آن ها استفاده کنید. روش های از بین بردن لکه های دئودورانت را آموزش می دهد.

چگونه لکه های دئودورانت را پاک کنیم

نمک راهی برای از بین بردن لکه های قدیمی از روی لباس است

نمک به از بین بردن لکه های قدیمی و لکه های دئودورانت از روی پیراهن شما کمک می کند و می توانید آن را هم روی لباس های سفید و هم رنگی استفاده کنید. قسمت لک شده لباس را خیس کنید و مقداری نمک روی آن بپاشید و بعد از 8 تا 12 ساعت دوباره قسمت را خیس کنید و نمک بزنید. کمی روی لباس بمالید سپس در ماشین لباسشویی بشویید.

با خیساندن لباس در سرکه، لکه دئودورانت از بین می رود

برای از بین بردن لکه های دئودورانت، لباس ها را یک شب در سرکه خیس کنید و بشویید. این روش به لباس های رنگی آسیب نمی رساند، اما می تواند لباس های سفید را زرد کند.
برای از بین بردن لکه های دئودورانت، لباس ها را یک شب در سرکه خیس کنید و بشویید.


از بین بردن لکه های دئودورانت

با چکاندن آب لیمو روی لکه دئودورانت لکه را پاک کنید

چند قطره آب لیمو را روی لکه دئودورانت بریزید و بعد از 10 دقیقه با آب گرم بشویید.

بیشتر بخوانید  دسته گل عروس مدل بازویندی

باید بخوانید:

لکه دئودورانت را با مالیدن در مایع ظرفشویی پاک کنید

مایع ظرفشویی را روی لکه دئودورانت بریزید و کمی بمالید. بعد از نیم ساعت تمیز کنید.

آمونیاک برای از بین بردن لکه های دئودورانت

برای از بین بردن لکه های دئودورانت آمونیاک و آب را 50/50 مخلوط کرده روی لکه بریزید و پس از چند دقیقه بشویید. از این روش برای از بین بردن لکه های خون از پارچه نیز استفاده می شود.
برای از بین بردن لکه های دئودورانت، آمونیاک و آب را 50/50 مخلوط کنید و سپس بشویید. برای از بین بردن لکه های دئودورانت از محلول ترکیبی پراکسید هیدروژن، جوش شیرین و مایع ظرفشویی استفاده کنید.
می توانید از این محلول برای از بین بردن لکه ها و بوی بد لباس استفاده کنید: 4 قاشق غذاخوری پراکسید هیدروژن، 1 قاشق چایخوری مایع ظرفشویی و 2 قاشق غذاخوری جوش شیرین. محلول را روی لکه دئودورانت بریزید و پس از چند ساعت آن را بشویید.


دیدگاهتان را بنویسید