یک تن و 135 کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان



سردار احمد طاهری گفت من می گویم ج گزارشگر بیشتراظهارات: افسران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی و اقدامات تخصصی خود شواهدی از فعالیت یک باند حرفه ای قاچاق مواد مخدر دریافت کردند که نشان می داد اعضای این باند مسلح از وسایل نقلیه قابل توجهی برای استخراج مقادیر قابل توجهی استفاده می کنند. تریاک از مرز صفر مناطقی از شهر سراوان بارگیری شد و قرار بود به شهر “خاش” منتقل و سپس به مناطق مرکزی کشور قاچاق شود.

وی افزود: در این رابطه جان برکفان پلیس مواد مخدر شهرستان کش با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مواد مخدر استان مسیر قاچاقچیان را رصد و کنترل می کند و سرانجام شب گذشته اعضای این باند مسلح در حال رانندگی با دو دستگاه خودروی پژو 405 بودند. جبه جایی در محور سراوان ، حمل و نقل مواد مخدر “خاش” شناخته شد و دستور متوقف شدن آن صادر شد.

فرمانده پلیس سیستان و بلوچستان گفت: سوداگران مرگ بدون توجه به توقف پلیس به سمت خودروهای پلیس تیراندازی کرده و از محل متواری شدند.

سردار طاهری گفت: سرانجام به علت آتش سوزی گسترده کماندوهای پلیس ، خودروهای قاچاقچیان زمین گیر شده و هر سه سوداگر مرگ دستگیر شدند.

وی گفت: در این عملیات و در بازرسی از وسایل نقلیه توقیف شده ، هنگامی که سلاح کشف شد کلاش یک تن و 135 کیلو و 600 گرم تریاک با 21 گلوله کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به معرفی متهم در مراجع قضایی گفت: نیروی انتظامی در گلوگاه ها و ورودی های قاچاق مواد مخدر در استان حضور فعال دارد و هیچ تلاشی برای مبارزه با مواد مخدر نکرده است. . دریخ رفتن نیست

بیشتر بخوانید  هشدار امنیتی؛ ترکیه ۳ استان ایران را تبدیل به بیابان می‌کند

دیدگاهتان را بنویسید