یک بازیکن بارسا راموس را به پاریس برد



سرخیو راموس که پس از 16 سال حضور در رئال مادرید و کسب 22 جام مختلف با گالاتاسرای ، سرانجام این تیم را ترک کرد و با عقد قراردادی دو ساله به پاری سن ژرمن پیوست ، امیدوار است که کیلیان امباپه در پاری سن ژرمن بماند. گفته می شود مهاجم فرانسوی که با پاریسی ها قرارداد یک ساله دارد ، به رئال مادرید خواهد پیوست.

راموس 35 ساله به روزنامه فرانسوی تیم گفت: “من به امباپه توصیه کردم که در پاری سن ژرمن بماند.” من در مورد آینده شغلی کیلیان تصمیم گیری نمی کنم ، اما می خواهم او در پاری سن ژرمن بماند. طبیعی است که بهترین بازیکنان را در کنار خود بخواهید و کیلیان یکی از آنهاست ، مانند نیمار. ما سه نفر می توانیم کارهای بزرگی را با هم انجام دهیم.

وی افزود: من هرگز نمی توانم به امباپه توصیه شخصی كنم. من فقط می توانم از تجربیاتم برای او بگویم ، اما در خلوت به او می گویم. من به عنوان بازیکن پاری سن ژرمن دوست دارم کیلیان در کنار ما بماند. من عاشق بازی با بهترین بازیکنان هستم و امباپه یکی از آنهاست.

مدافع پاریسی اسپانیایی در پاسخ به این سوال که “چگونه می توانید به مباپه در ماندن در پاریس کمک کنید؟” پاسخ داد: نمی دانم! وقتی کسی تصمیم به ترک یا ماندن می گیرد ، در نهایت به دلایل کاملا شخصی است. در مورد من ، دلایل خانوادگی و پروژه ورزشی در پیوستن من به پاری سن ژرمن نقش داشت. من نمی دانم در ذهن امباپه چه خبر است ، اما دوست دارم او بماند زیرا او بازیکن جوانی است و می تواند تغییراتی ایجاد کند. ما در پاری سن ژرمن تیم بسیار خوبی داریم. روحیه برتری من چیزی است که می توانم به تیم منتقل کنم و اگر بتوانم حتی یکی از هم تیمی هایم را با این ویژگی تحت تأثیر قرار دهم ، چه چیزی بهتر از این است؟

بیشتر بخوانید  تبریز متفاوت ترین نمایشگاه طلا و جواهر برای اولین بار در ایران با رویکردی ویژه

راموس 35 ساله ادامه داد: رئال مادرید یکی از بزرگترین باشگاه های جهان و از نظر تاریخی بهترین باشگاه است. به نظر من ، بهترین بازیکنان جهان باید به رئال بروند ، اما در حال حاضر می خواهم کیلیان در PSG بماند. من می خواهم با این تیم قهرمان شوم و به همین دلیل بهترین ها را برای خودم می خواهم.

راموس که به دلیل خانواده ، پروژه ورزشی ، سبک زندگی در پاریس و همسایگی این شهر با مادرید ، پاری سن ژرمن را از مشتری های خود انتخاب کرده است ، همچنین در مورد رابطه خود با ستاره برزیلی پی اس جی گفت: “ما 6 یا 7 با نیمار صحبت کرده ایم اگرچه او در بارسا بازی کرد و من در رئال مادرید ، ما در آن مدت دوستی بسیار خوبی داشتیم.

وی افزود: من چنین رابطه ای با آنخل دی ماریا و کیلر ناواس دارم و دوستی ام با آنها پس از جدایی آنها از رئال مادرید باقی ماند. نیمار قبل از امضای قرارداد با پاری سن ژرمن ، من را متقاعد کرد که به تیم بپیوندم. صحبت با چند بازیکن قبل از عقد قرارداد با یک باشگاه جدید می تواند بسیار مفید باشد. همچنین مکالمات با لئوناردو (مدیر ورزشی پاری سن ژرمن) ​​و ناصر الخلیفی (رئیس باشگاه) ، همراه با مکالمه با بازیکنان دیگر ، من را متقاعد کرد که به این تیم بپیوندم.

مدافع سابق سویا همچنین با این س facedال روبرو شد: “ترک رئال مادرید یک قدم به عقب در حرفه خود؟” وی گفت: “برای من ، این تغییر در زندگی مرحله جدید و آغاز چرخه جدید است.” من به رئال که احتمالاً بزرگترین باشگاه تاریخ است علاقه زیادی دارم. من مرد چالشی هستم و لحظات بسیار خوبی با رئال داشتم ، اما اکنون به آینده نگاه می کنم.

بیشتر بخوانید  استوری معنادار مریم مومن غوغا کرد

سرخیو راموس سخنان خود را چنین خلاصه کرد: “پاری سن ژرمن در این سالها از قهرمانی در لیگ قهرمانان دور نبوده است ، اما نباید این تیم را با رئال مادرید مقایسه کرد. یک سری سوال باعث شد رئال را ترک کنم. من در کنفرانس مطبوعاتی خود نیز در این باره صحبت کردم و فکر می کنم رفتار در گذشته اشتباه است. حالا فقط می خواهم در مورد اهدافم در PSG صحبت کنم.

۲۵۶ ۲۵۱

دیدگاهتان را بنویسید