یک ارز دیجیتال به ارزش 34 میلیون دلار به سرقت رفت



کریس مارسالک، موسس سایت فروش ارزهای دیجیتال Crypto.com در مصاحبه با یکی از رسانه های شناخته شده بین المللی فاش کرد: 34 میلیون دلار به سرقت رفته است.

به گفته مارسلاک، تیم امنیت شبکه سایت در آن زمان حمله سایبری آنها به سرعت منبع حمله را شناسایی کردند و مانع از نفوذ بیشتر آنها شدند، اما متأسفانه هکرها در مدت زمان بسیار کوتاهی مبالغ هنگفتی را به حساب آنها واریز کردند و امکان بازگرداندن آنها وجود ندارد. چند روز پیش گزارشی منتشر شد که نشان می داد تعدادی از خریداران این سایت بدون گذراندن مراحل احراز هویت دو مرحله ای رمزارز را خریداری کرده اند اما نماینده فروش به سرعت متوجه این نقص امنیتی شده و مانع از تکمیل فرآیند خرید شده است.

مدیران سایت Cripto.com اعلام کردند که زیرساخت های امنیتی این سایت به طور کامل بازطراحی شده است و با رفع تمامی مشکلات امنیتی به کسب و کار خود ادامه خواهیم داد. اگرچه مدیران این سایت برای فروش ارزهای دیجیتال مدعی هستند که به اموال سرمایه گذار Crypto.com آسیبی وارد نشده است، اما برخی گزارش ها حاکی از آن است که مدیران این سایت از روش های مختلفی برای بازدارندگی قربانیان از هرگونه شکایت استفاده کرده اند.

بیشتر بخوانید  لحظه معجزه‌آسای نجات نوزاد و پدرش پس از سقوط از روی صندلی / فیلم -

دیدگاهتان را بنویسید