یک اتفاق عجیب؛ والدین دختر چهار ساله خود را شب تا صبح در ماشین رها کردند/ پلیس جان کودک را نجات داد!



به گزارش سلام نو، همشهری نوشت: عصر سه شنبه گذشته زوج جوانی به همراه دخترشان به نام جکتا برای تفریح ​​به بیرون رفتند.

ساعت از نیمه شب گذشته بود که همه با لیفان SUV خود به خانه برگشتند و از ماشین پیاده شدند اما خواب و خستگی آنقدر بر آنها فشار آورد که فراموش کردند دختر چهار ساله شان در ماشین خوابیده است.
اعضای این خانواده به خانه رفتند و خوابیدند و تا روز بعد هیچکس از سرنوشت دختر چهار ساله خبر نداشت. صبح چهارشنبه ماموران کلانتری پاکداش در حال گشت زنی در سطح شهر بودند که متوجه دختری سوار بر خودروی لیفان شدند. دختر از وحشت گریه کرد و ترس تمام وجودش را فرا گرفت.

ماموران پلیس به سمت خودروی مورد نظر آمدند و با مشاهده وضعیت دختربچه بلافاصله درخواست پلاک خودرو را کردند. با این حال هر چقدر هم که با صاحب ماشین تماس گرفتند، کسی جواب نداد. از آنجایی که جان این دختر در خطر بود، ماموران پلیس با هماهنگی فرمانده انتظامی پاکدشت با شکستن شیشه خودرو، در را باز کردند و دختر وحشت زده را از خودرو بیرون کشیدند.

وقتی دختر آرام شد، ماموران او را به کلانتری بردند و دوباره با صاحب خودرو تماس گرفتند و با پاسخ او، ماموران دخترش را پیدا کردند. او فکر می کرد دخترش در خانه می خوابد، اما وقتی شنید که دخترش اکنون در کلانتری است، متوجه اشتباه وحشتناکی شد که به همراه همسرش به کلانتری شتافت و دخترشان را نجات داد.

وی با بیان اتفاق عجیبی که رخ داد به ماموران پلیس گفت: آن شب که به خانه برگشتیم چون مهمان داشتیم و خسته بودیم فراموش کردیم اکتا را که در ماشین خواب بود همراه خود به خانه ببریم و در صورت رسیدن به موقع پلیس. اقدام ماموران و آنها برای نجات دخترم نبود، معلوم نبود چه سرنوشتی در انتظار اوست.

بیشتر بخوانید  صفر تعداد بیماران مثبت بستری با عروق کرونر در کرمانشاه

در همین حال سرهنگ نجم الدین مرادی فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت گفت: از آنجایی که این دختر ترسیده، گریه و ناراحت بود و احتمال مرگ وی به دلیل کمبود اکسیژن تصور می شد افشارگشت شیشه خودرو را شکست و دختر نجات یافت.

وی همچنین از خانواده ها خواست به ویژه در روزهای گرم سال بیشتر مراقب فرزندان خردسال خود باشند تا خدای ناکرده شاهد اتفاقات دردناکی نباشیم. اتفاقاتی که سرهنگ مرادی به آنها اشاره می کند حوادثی است که در گذشته حتی منجر به مرگ کودکان شده است. حوادثی مانند آنچه در اواخر خرداد ماه امسال برای سعیده چهار ساله در شهرستان رامهرمز رخ داد و متأسفانه به قیمت جان او تمام شد. در آن حادثه وقتی پدر و مادر سعیده برای شرکت در مراسم ختم یکی از بستگانشان به خانه آنها رفتند، سعیده کوچک را در ماشین خواب تنها گذاشتند و سپس فراموش کردند به سراغ او بروند. این موضوع به دلیل گرمای هوا، کمبود اکسیژن و ترس منجر به مرگ دختری بی گناه شد.

دیدگاهتان را بنویسید