یکی از اعضای کمیته تلفیق بودجه از استاد می خواهد تصویب هیئت وزیران را لغو کند


به گزارش فارس ، مالک شریعت نیاسر ، نماینده مردم تهران در مجلس و عضو کمیته تلفیق بودجه 1400 ، نامه ای به محمد باقر گالیباف رئیس جمهور مجلس تأکید کرد: همانطور که می دانید اخیراً بحث هایی در مورد سطح درآمد کارکنان سخت کوش در مناطق عملیاتی انجام شده است. وزارت نفت فرض بر این است که پس از جلسات متعدد و پیشنهادهای مختلف ، کابینه وزیران ، بجای استثنا و فقط برای کارکنان عملیاتی نفت ، سرانجام نامه تصویب نامه ای را صادر کرد که در آن بند A تبصره 12 قانون بودجه 1400 به مجموع تغییر کرده است ، قانون را دور زده و حتی بالاتر ، در عمل این قانون است! بنابراین ، لطفاً “شورای اجرای مصوبات دولت توسط قوانین” را سفارش دهید مجلس در اسرع وقت و قبل از صدور تصمیمات جدید برای کارمندان دولت بر اساس مصوبه غیرقانونی اخیر ، مصوبه اخیر کابینه را لغو کرده و از وضعیت مجلس شورای اسلامی در برابر دولت متخلف دفاع کنید.

متن این نامه به شرح زیر است:

نام خدا

جناب آقای دکتر کالیباف

رئیس افتخاری مجلس شورای اسلامی

سلام

همانطور که می دانید اخیراً بحث هایی در مورد میزان حقوق دریافتی کارمندان سخت کوش در مناطق عملیاتی وزارت نفت صورت گرفته است. 1400 تصویب نامه (پیوست) را صادر کرد ، که طی آن بند الف تبصره 12 قانون بودجه 1400 به طور کلی اصلاح شد ، احاطه شده توسط قانون و حتی بالاتر ، که در عمل قانونگذاری است!

این اقدام غیرقانونی دولت در آخرین روزهای حکومت آقای روحانی که به طور مشترک توسط وزارت نفت و سازمان برنامه و بودجه انجام شده است ، دخالت آشکار در وظایف قانونگذار و تغییر در متن قانون بودجه 1400 است. 2.5 میلیون تن برای حقوق بیش از 10 میلیون تن در بخش 1 از بند الف معمولاً تحریف شده است ، قسمت 7 این بند نیز دستخوش تغییر اساسی شده است و قصد قانونگذار برای كاهش اختلاف طبقاتی و افزایش عدالت اجتماعی به طور كامل از بین رفته است.

بیشتر بخوانید  ١٣ نماد فرابورسی مشمول تغییر دامنه نوسان

لازم به ذکر است که در جریان بررسی بودجه در کمیته مشترک ، معاون وزیر نفت مجلس پیشنهاد کرده است که کلیه کارمندان وزارت نفت (هم ستاد و هم عملیات) را کنار بگذارد. ستاد عملیات و در واقع نیروهای عملیاتی را دریافت کرد گروگان “ستاد” به طوری که اکنون می تواند تاریخچه نام کارکنان عملیاتی و برخی “اعضای ستاد نجومی ستاد و تهران” را تغییر دهد.

بنابراین ، لطفاً “هیئت اجرای مصوبات دولت با قوانین” مجلس شورای اسلامی را دستور دهید تا تصویب اخیر کابینه و وضعیت دولت را در اسرع وقت و قبل از صدور تصمیمات جدید برای کارمندان دولت مجلس شورای اسلامی قبل از لغو کند. دولت. حمایت از مجرم. بدیهی است که برای حل مشکل پرسنل عملیات نفتی ، راهکارهایی برای آنها وجود دارد که قبلاً اعلام شده و در صورت موافقت دولت ، پیگیری مسیرهای قانونی امکان پذیر است.

با تشکر

مالک شریعتی نیاسر

نماینده مردم شریف تهران ، ری ، شمیرانات ، اسلامشار و پردیس

و یکی از اعضای کمیسیون تلفیق بودجه 1400

انتهای پیام /


دیدگاهتان را بنویسید