مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

یوسفی: امیدوارم استقلال مثل سال گذشته جام حذفی را از دست ندهد / حساسیت دربی بازی را کسل کننده کرد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


محسن یوسفی در مصاحبه با خبرنگار ورزشی آژانس فارس در مورد تقابل استقلال و پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با پیروزی دانشجویان فرهاد مجیدی وی گفت: “این بازی به دلیل شرایط غالب در مجموع 120 دقیقه چیز خاصی نبود.” هر دو تیم به دلیل استرس سعی کردند با احتیاط بازی کنند ، به همین دلیل موقعیت های زیادی را به خصوص در نیمه اول مشاهده نکردیم. فقط شرایطی برای پرسپولیس بود که القاطر اخراج کرد و گیدی موقعیت خود را به استقلال از دست داد. به طور کلی ، به نظر می رسید که این بازی منجر به پنالتی خواهد شد.

وی گفت: مالکیت هر دو تیم یکسان بود و نمی توان گفت یک تیم از حریف خود برتر بود. چند دقیقه استقلال بهتر بود و چند دقیقه پرسپولیس جریمه شد. خدا را شکر بازیکنان برای استقلال مجازات می شوند حالت خوبه آنها برنده شدند و موفق شدند به مرحله بعد بروند و حریف خود را ترک کنند.

مهاجم پیشین استقلال با بیان اینکه این مسابقه خسته کننده است گفت: هر دو تیم در 6-7 مسابقه اخیر نتایج خوبی کسب کرده اند و به شرایطی رسیده اند که هر دو شایسته حضور در فینال جام حذفی هستند. در نتیجه ، حساسیت بازی افزایش یافته است. دیدیم که در آخرین دقایق بازی استقلال توپ را روی زمین خودش چرخاند و پرسپولیس جلو نیامد. همیشه کلمات و گفته ها وجود دارد. پرسپولیس یا استقلال هرچه برنده شود ، باز هم حرف و حدیث وجود داشت ، اما حساسیت بازی شرایط را به این ترتیب رقم زد.

بیشتر بخوانید  گریبایدوف برای ما دیپلمات و شاعر است برای شما دشمن!

یوسفی همچنین در مورد داوری فاگانی و اینکه با حضور وی شاهد اعتراض شدید بازیکنان و مربیان هر دو تیم نبودیم ، گفت: به هر حال او داور کلاس جهانی است و حضورش قطعاً تأثیرگذار خواهد بود. او قضاوت های خوبی کرد و کنترل خوبی روی بازی داشت. البته ، این نیز باید در نظر گرفته شود؛ وقتی سرعت بازی کندتر باشد اتفاقات کمتری رخ می دهد و می توان گفت به دلیل سرعت کم بازی از نظر داوری مشکلی نداشته است.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این س ifال که آیا این تیم می تواند جام حذفی را فتح کند ، پاسخ داد: بردن دربی و برنده نشدن چه فایده ای دارد؟ استقلال در مهمترین مسابقه جام حذفی پیروز شد و امیدوارم امسال مانند سال گذشته نباشد و انشا Godالله قهرمان شود و جبران گذشته شود.

انتهای پیام /


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *