یورو 2020 مورینیو: شکست در فینال ناامیدی مضاعف را به انگلیس تحمیل می کند / من ترجیح می دهم از راه دیگری پیروز شوم – اخبار فوتبال جهان – اخبار ورزشی تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیمژوزه مورینیو در مورد پیروزی 2-0 دانا و صعود به فینال یورو 2020 گفت: “این یک بازی هیجان انگیز بود و بهترین تیم پیروز شد.” انگلیس شایسته پیروزی بود و تیم بزرگی بود و قطعاً شایسته پیروزی بود. دانمارک همانطور که انتظار داشتم بازی کرد و در وقت های اضافه واقعا خسته بود. به مربی این تیم برای عملکردی که ارائه داده اند تبریک می گویم. با این حال ، من ترجیح می دهم از راه دیگری پیروز شوم.

وی در اعتراض به پنالتی اعلام شده در دقیقه 102 به سود سوخیر گفت: “من نمی دانم چرا VAR داور را روی صفحه نیاورد تا تصمیم خود را تغییر دهد.” من به عنوان یک فوتبالیست از برد انگلیس بسیار خوشحالم اما از پنالتی ناامید شدم. این صحنه هرگز پنالتی نبوده است. من اعتقاد ندارم که قاضی در سطحی مانند نیمه نهایی یورو 2020 چنین تصمیمی بگیرد و به خواب برود!

سرمربی رم با تمجید از ساوت گیت گفت: “انگلیس یک نیمکت عالی دارد و همه بازیکنان در سطح بالایی بودند.” من فکر می کنم یک فینال بسیار بسیار بزرگ خواهیم دید و ایتالیا فرصت های بیشتری نسبت به دانمارک دارد. این تیم بسیار محبوب است و می تواند فشار زیادی را تحمل کند. انگلیس میزبان فینال است و نایب قهرمان برای این تیم خوب نیست. بازیکنان انگلیس پس از دریافت گل می توانند فشار را تحمل كنند و بازی قدرتمندی انجام دهند. با این حال ، نایب قهرمانان ناامیدی مضاعف را به انگلیس تحمیل می کنند.

بیشتر بخوانید  همسر جوان و کم سن و سال الهام حمیدی

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید