یورو 2020 ساوت گیت: من مسئول شکست تیم در ضربات پنالتی هستم / هیچ کس نمی تواند از بازیکنان من انتقاد کند – اخبار فوتبال جهان – اخبار ورزشی تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیمگرت ساوت گیت ، سرمربی انگلیس پس از از دست دادن مردانش در فینال یورو 2020 ، به بی بی سی گفت: “ما واقعاً ناراحت هستیم.” من فکر می کنم بازیکنان واقعاً با قلب و روح بازی کردند. آنها هر کاری از دستشان برمی آمد انجام دادند. آنها به معنای واقعی کلمه آب و آتش انداختند. آنها بعضی اوقات در بازی واقعا خوب بازی می کردند و گاهی اوقات ما واقعاً نمی توانستیم توپ را به خوبی حفظ کنیم ، خصوصاً در ابتدای نیمه دوم ، اما این دلیل نمی شود که کسی را سرزنش کنیم. کار با این بازیکنان خوشحال کننده بود و آنها بیش از هر زمان دیگری پیشرفت کردند. البته باخت امشب رختکن تیم ما را غمگین کرد.

ساوتگیت با اشاره به هدر رفتن سه پنالتی تیمش توسط بازیکنانی که به عنوان ذخیره ارسال کرد ، به ویژه مارکوس راشفورد و جادن سانچو از منچستریونایتد گفت: “من مسئول این کار هستم.” بر اساس آنچه در تمرین دیدم ، پنالتی های تیم را انتخاب کردم و هیچکس پشت ضربه هایی که انتخاب کرد نبود. ما در مسابقات تا این حد با هم پیش رفتیم و اکنون این ناکامی را با هم می پذیریم. در مورد مجازات ها ، همه مسئولیت با من است. ما برای این بازی کاملاً آماده شده بودیم و آن را به خوبی شروع کردیم. متأسفانه امشب نتوانستیم از فرصتهای خود نهایت استفاده را ببریم. فکر نمی کنم کسی بتواند بازیکنان ما را به جعل متهم کند ، زیرا آنها نمی توانند کارهای بیشتری و بهتر از این انجام دهند.

بیشتر بخوانید  آخرین قیمت ها در بازار مسکن در تهران

“مطمئن هستم که طی چند روز ما می توانیم در مورد لحظات مثبت عملکرد خود در این دوره از یورو بهتر فکر کنیم ، اما در حال حاضر این واقعا دشوار است زیرا تلخی شکست واقعا عالی است. ما می خواستیم یک شب ویژه دیگر برای کشورمان درست کنیم و اولین عنوان اروپایی را برای آن بیاوریم ، اما نتوانستیم. با این حال ، من فکر می کنم که این تیم هنوز جای پیشرفت دارد و می تواند بهتر از این باشد. فقط به تعداد بازیکنان جوانی که در این مسابقات ما را همراهی می کردند نگاه کنید. در آینده ، به اندکی زمان نیاز دارم تا به گذشته فکر کنم.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید