مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

یورو 2020 ساوت گیت: ما در فینال نیز پیروز خواهیم شد / پنالتی استرلینگ را ندیدم – اخبار فوتبال جهان – اخبار ورزشی تسنیم

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


طبق گزارش ها آژانس تسنیمگرت ساوتگیت ، سرمربی انگلیس پس از پیروزی 2-0 مقابل دانمارک در بازی برگشت نیمه نهایی یورو 2020 ، به ITV گفت: “من واقعاً به این بازیکنان افتخار می کنم.” این یکی از آن رویدادهایی است که شرکت در آن باورنکردنی است. طرفداران ما تمام شب عالی بودند. احساس کردم تیم ما پتانسیل پیروزی در این بازی را دارد ، اما همچنین می دانستم که انواع نبردها را در این بازی تجربه خواهیم کرد. دانمارک توسط بسیاری دست کم گرفته می شود ، اما شما مشاهده کرده اید که آنها یک مشکل بزرگ برای ما ایجاد کرده اند. با توجه به مدت ها انتظار برای مسابقات برای صعود به مرحله نیمه نهایی ، و با توجه به تجربه محدود بازیکنان ما از مسابقات بین المللی ، فکر می کنم کار آنها شگفت انگیز است.

ساوت گیت اضافه کرد: لذت بخشترین بازی این بازی شادی و نشاطی است که به هواداران خود هدیه کردیم و یک شب شگفت انگیز برای کشورمان رقم زدیم و این وضعیت 4 روز دیگر ادامه خواهد داشت. تیم ما در فصول گذشته شبهای تلخی را تجربه کرده بود اما این بار با رویکرد صحیح توانستیم جلو برویم.

بدون شک مهمترین و بحث برانگیزترین صحنه بازی پنالتی بود که دنی مکلی داور هلندی به سود انگلیسی ها اجرا کرد. اعتراف وی به دیدار مائلا ، بازیکن دانمارکی با رحیم استرلینگ ، که حتی با کمک داور ویدیویی نیز بی ادبانه به نظر می رسید ، به سوشیر اجازه داد تا گل دوم پنالتی ها را از هری کین به ثمر برساند. با این حال ساوت گیت از اظهار نظر در مورد صحنه خودداری کرد و گفت: “من صحنه جنایت را ندیدم. ما اکنون در فینال هستیم و باید از این واقعیت لذت ببریم ، اما هنوز مانع بزرگتری در مسیر ما وجود دارد که باید سعی کنیم از آن عبور کنیم. ایتالیا تیم بسیار خوبی است. آنها تاکنون در سوپرجام ظاهر شده اند و در دفاع از خود جنگجویان بزرگی دارند. این بازی یکی از آن بازی هایی است که همه انتظار آن را دارند.

بیشتر بخوانید  آخرین آمار کرونا در قزوین/۴ فوتی و ۵۰۲بیمار جدید کرونایی

سرمربی انگلیس در پایان گفت: “ما سه مسابقه به یاد ماندنی را پشت سر هم بردیم.” ما گفتیم که می خواهیم یک خاطره به یاد ماندنی از کشورمان بسازیم و اکنون باید آن را تمام کنیم. تیمی که به فینال می رود باید قهرمان شود. ما نیز باید بهبود یابیم ، زیرا امشب این مسابقه از نظر روحی و جسمی انرژی زیادی را صرف کرد.

فینال یورو 2020 یکشنبه هفته آینده ساعت 23:30 در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار می شود.

انتهای پیام /

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *