یورو 2020 ساوت گیت: درد این شکست واقعا بزرگ است / ما می خواستیم یک شب ویژه برای انگلیس رقم بزنیم


به گزارش آژانس فارس گرت ساوت گیت ، سرمربی تیم ملی انگلستان وی پس از ناکامی در کسب عنوان قهرمانی گفت: “ما واقعاً ناامید هستیم.” فکر می کنم نیاز به اعتبار دارد حالت خوبه او آن را به بازیکنان انگلیسی داد زیرا آنها هرچه در زمین داشتند آزاد کردند ، اما نتیجه به نفع آنها بود. آنها خوب بازی کردند و مشکل ما این بود که نمی توانستیم خیلی کنترل کنیم. ما نتوانستیم توپ را حفظ کنیم ، خصوصاً در ابتدای نیمه دوم که عملکرد حریف بهتر از عملکرد ما بود.

وی افزود: البته بازیکنان من نمایش های شگفت انگیزی داشتند و خاطرات بسیار خوبی از انگلیس داشتند. این نمایش یک لذت مطلق بود و آنها به نقطه ای رسیدند که هیچ کس تاکنون به آن نرسیده بود. مدتهاست که به فینال نرسیده ایم. با این حال جو رختکن بسیار دردناک خواهد بود و از اینکه نتوانستیم قهرمان شویم ناراحت خواهیم شد.

سرمربی انگلیس گفت: “ترتیب مجازات ها به خودم بستگی دارد.” همه چیز در مورد من است. با توجه به آموزش ترتیب پنالتی ها را انتخاب کردم. هیچ کس در این کار دخیل نیست و همه چیز روی دوش من است. ما با هم بازی ها را بردیم و امشب همه در باخت سهیم بودیم.

وی ادامه داد: ما برای این مسابقه آماده بودیم اما متأسفانه نتوانستیم قهرمان شویم. امشب ، ضرر و زیان برای همه ما سنگین خواهد بود ، زیرا ما فرصت پیروزی در یورو را داشتیم. درد این شکست واقعاً بزرگ است. ما می خواستیم یک شب خاص برای این کشور جشن بگیریم و اولین عنوان اروپا را بدست آوریم ، اما این اتفاق نیفتاد. البته باید بگویم که بازیکنان عملکرد خوبی داشتند و توانستند خاطرات خارق العاده ای از کشور ایجاد کنند.

بیشتر بخوانید  ابراهیم رئیسی وزیر علوم دولت کیست؟

انتهای پیام /


دیدگاهتان را بنویسید