مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

یورو 2020 تساوی دانمارک و انگلیس به وقت اضافه اضافه شد – اخبار فوتبال جهان – اخبار ورزشی تسنیم

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


طبق گزارش ها آژانس تسنیمدر دومین دیدار مرحله نیمه نهایی رقابت های یورو 2020 ، امشب (چهارشنبه) از ساعت 23:39 به وقت تهران در ورزشگاه ومبلی لندن ، تیم های فوتبال انگلیس و دانمارک به مصاف یکدیگر رفتند. بازی یک بار به پایان رسید – یک تساوی در وقت عادی. پایان کار برای تمدید بازی به وقت اضافه.

در نیمه اول ، میکل دامسگارد در دقیقه 30 از یک ضربه آزاد برای دانمارک به زیبایی هرچه تمامتر گل اول بازی را به ثمر رساند ، اما برتری این تیم فقط 9 دقیقه طول کشید ، زیرا سیمون کجایر کاپیتان دانمارک سانتر پاس بوکا را دفع کرد. درست توپ را در درب خود قرار دهید این یازدهمین گل شانزدهم جام جهانی بود که رکورد بیشترین گل زده در تاریخ یورو را شکست.

در نیمه دوم انگلیسی ها موقعیت های خطرناک تری را روی دروازه دانمارک ایجاد کردند که عملکرد خوب کاسپر درون دروازه وایکینگ ها باعث شد میزبان گل دوم را به ثمر نرساند. دانمارکی ها به نوبه خود با چند ضد حمله سریع راهی سومین دفاع دفاعی سه شیر شدند اما بی احتیاطی در پاس دادن یا پاس دادن ضربه های آخر مانع از این شد که جوردن پیکفورد دروازه بان انگلیس دچار دردسر بزرگی شود. بنابراین ، بر خلاف نیمه اول ، بازی در 45 دقیقه دوم و بدون عبور توپ از خط دروازه به پایان رسید ، بنابراین بازی دوم مرحله نیمه نهایی جام شانزدهم ، مانند بازی اول ایتالیا و اسپانیا به وقت های اضافی تمدید شد .

بیشتر بخوانید  قیمت خودرو امروز 2 تیر 1402

انتهای پیام /

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *