یه بالن انتخاب کن تا استعداد پنهانت رو بشناسی



آنچه دیگران می خوانند:

گزارش کردن تو خبر: هر یک از ما کم و بیش از استعدادها و توانایی های خود آگاه هستیم، اما در هر یک از ما پتانسیل هایی نیز نهفته است که گاهی از آنها غفلت می کنیم یا نمی توانیم به اندازه کافی از آنها استفاده کنیم. مسابقه انتخاب بادکنک در این بخش به شما کمک می کند تا بفهمید آنها چیست. تنها کاری که باید انجام دهید این است که بادکنک مورد علاقه خود را انتخاب کرده و مشخصات آن را بخوانید.

بادکنک آبی

اگر بادکنک آبی را انتخاب کردید، پس فردی بسیار متقاعد هستید و مهارت های تحلیلی عالی دارید و استدلال منطقی شما هرگز شکست نمی خورد. در مورد شما، می توانیم در مورد استعداد ذاتی واقعی صحبت کنیم. آیا تا به حال به شغل وکالت فکر کرده اید؟ شما یک وکیل عالی خواهید شد، به خصوص اگر توانایی های ذاتی خود را جدی بگیرید.

بادکنک بنفش

شما فردی دقیق هستید و به جزئیات اهمیت می دهید. شما به عنوان نیروی کار هرگز نمی توانید کاری را که سطحی نگری نشان می دهد تحمل کنید و دقت را شرط کیفیت در انجام هر کاری می دانید.

شما ممکن است کاملاً از پتانسیل پنهان این ویژگی خود که یک استعداد ذاتی واقعی است و در زمینه های مختلف حرفه ای بسیار مورد توجه است آگاه نباشید. علاوه بر مشاغل معمولی، شما یک طراح گرافیک عالی یا یک تصحیح کننده دقیق خواهید بود.

بیشتر بخوانید  کاهش قیمت دلار و یورو در بازارهای مختلف 11 شهریور

بادکنک صورتی

اگر بادکنک انتخابی شما صورتی است، پس باید بدانید که استعداد ذاتی در زمینه هنر دارید. علاوه بر تمام مهارت های طراحی، شما ایده های بسیار بدیعی دارید و زمانی که هر پروژه خلاقانه ای را امتحان می کنید، به لطف توانایی خارق العاده خود برجسته می شوید. اگر هنوز از این پتانسیل ها آگاه نیستید، ممکن است زمان خوبی باشد که آنها را جدی بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید