یمن محرومیت جهان اسلام از حج را توسط عربستان سعودی محکوم می کند



به گزارش شبکه خبری المسیره ، سید عبدالملک بدرالدین الحوتی دوشنبه شب در عید قربان گفت: آنچه رژیم سعودی انجام داده نقض آشکار اصل حج است که خداوند می خواهد یک وظیفه اسلامی و جهانی باشد. .

وی جلوگیری از حج را مخالفت آشکار با اصول قرآن و یک جنایت بزرگ دانست و افزود: این نشان دهنده نقش مخرب رژیم سعودی در برابر امت اسلامی است.

الحوتی گفت که رژیم منحرف سعودی حرمت اماکن متبرکه و حرمت حج را که ستون بزرگی از ارکان اسلام است ، حفظ نمی کند. او در حال آمدن است.

وی افزود: چنین اقداماتی در ریاض در خدمت دشمنان ذهن اسلامی است و تحت نظارت آمریکا و انگلیس انجام می شود.

الحوثی گفت: عربستان سعودی مرتکب بدترین جنایات علیه مردم یمن می شود و از ورود مواد مخدر ، مواد غذایی ، فرآورده های نفتی و مایحتاج روزمره به این کشور جلوگیری می کند.

رهبر انصارالله یمن افزود: رژیم سعودی و امارات و کسانی که با این کشورها هستند با تبانی علیه ملت های فلسطین ، سوریه ، عراق و سایر کشورها به دشمنان ذهن اسلامی کمک می کنند.

وی با استقبال از پیروزی های بزرگ در استان البیضا و سایر جبهه های جنگ گفت: پیروزی نیروهای یمنی در استان البیضا و سایر مناطق عملیاتی گواه بارز نتایج بزرگ صبر ، فداکاری و مسئولیت پذیری است.

الحوثی از مردم یمن خواست تا در میدان جنگ ادامه دهند و با کمک های مالی و بشردوستانه خود با متجاوزان مقابله کنند. متجاوزانی که به گفته وی علاوه بر کشتن ، تخریب و نابودی یمن ، همچنان به محاصره ، گرسنگی و قانون شکنی ادامه می دهند.

بیشتر بخوانید  متن در مورد بی فرهنگی و بی لیاقتی (جملات سنگین درباره فرهنگ)

دیدگاهتان را بنویسید