یزد جمعه من: رونق تولید باید در اولویت اول دولت سیزدهم باشد / خودکفایی در مواد غذایی و پوشاک حاصل می شود – اخبار یزد – اخبار استانهای تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب سوار شویدآیت الله محمدرضا ناصری یزدی در خطبه های این هفته نماز جمعه یزد به مناسبت گرامیداشت عید سعید فطر و تبریک ولادت امام موسی القدیم (ع) گفت: در روزهای آینده عید قربان داریم که در اوج آن – مناسبت های بزرگ اسلام. آیه مباهله در روایات مختلف اهل سنت وجود دارد و همه روایات تأکید دارند که این آیه برای عصمت و طهارت (ع) با اهل بیت عجین است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به بیانات مقام معظم رهبری در آخرین دیدار آنها با کابینه دوازدهم اشاره کرد و افزود: “یکی از موضوعات اصلی در بیانات مقام معظم رهبری بحث گادیر بود که هیچ کس به درستی نمی تواند آن را انکار کند. به دلیل حدیث مکرر. “فقط برخی افراد به دلیل کینه و نفرت بدون دلیل و سند آن را انکار می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد خاطرنشان کرد: نکته اساسی دیگر در سخنان مقام معظم رهبری این بود که کارهایی باید برای خدا انجام شود و حقیقت این است که مقام معظم رهبری و امام خمینی (ره) همه کارهای خود را برای رضای خدا انجام دادند.

وی با بیان اینکه حتی اگر می خواستیم به کسی سلام کنیم ، باید به نام خدا این کار را انجام می دادیم: این س andال و تأکیدات مقام معظم رهبری در واقع اولین فرمانی بود که برای دولت آینده صادر می شود ، پروردگار. در مورد آن فکر کنید

امام جمعه یزد با بیان اینکه نکته دیگر در فرمایشات مقام معظم رهبری این بود که هرجا به غرب تکیه کردید آسیب دیدید و خیانت کردید ، گفت: غرب هرگز برای ایران کاری نکرده است و در هر منطقه فقط به ملت ایران خیانت کرده است . داشته باش از طرف دیگر ، هر کجا که به نیروهای داخلی و متخصصان خود اعتماد کرده و پشتیبانی لازم را انجام دهیم ، موفقیت بزرگی کسب کردیم.

بیشتر بخوانید  کاهش چمشگیر قیمت دلار

وی تولید برق کشور ، ایجاد تغییر در آموزش و پرورش را یکی از مهمترین موضوعات مورد توجه در دولت آینده دانست و گفت: مسئله بعدی که دولت باید به آن توجه ویژه داشته باشد ، بحث رونق تولید است. در نظر گرفته شود. شخصی بسیار خاص که باید در خاطر داشته باشید.

من یک روز جمعه سواری دارم ، با بیان اینکه اولین اقدام دولت بعدی باید در تولید موضوعات مورد نیاز مردم مورد توجه قرار گیرد ، توضیح داد: یکی از این مناطق غذا و پوشاک است که می توانیم به طور کامل در کشور و با مدیریت و تقویت مناسب تولید دانش بنیان در داخل و دستیابی به خودکفایی.

انتهای پیام / 781 / ز

دیدگاهتان را بنویسید