یاوری: قهرمانی سپاهان مانند قهرمانی منچستر است


محمد یاوری درباره شانس قهرمانی سپاهان در لیگ برتر گفت: سپاهان امسال از فولاد رنج زیادی می برد.

طبق گفته روزنو ، در جام حذفی ، سپاهان نمی تواند ادامه یابد و همچنین تساوی مقابل فولاد باعث شد سپاهان از مسابقات قهرمانی در لیگ برتر خارج شود ، اما هیچ چیز قابل پیش بینی نیست. اگر تراکتور می توانست تیم خود را منظم نگه دارد و تحت تأثیر حملات پرسپولیس قرار نگیرد ، این امر می تواند به سود سپاهان باشد. من نمی دانم منظور از جانشینی عباساده ، که می تواند دفاع میانی پرسپولیس را بگیرد ، چه معنی داشت.

اگر جایگزینی آن فنی بود ، من این جایگزینی را نمی خواهم. باشگاه سپاهان یک برنامه سه ساله دارد که در نهایت به قهرمانی آسیا می انجامد. ما منحنی را پشت سر گذاشتیم و کمی کمی از مسیر قهرمانی عقب بودیم.

وی درباره عملکرد استقلال با فرهاد مجیدی نیز گفت: مجیدی موفق شد تأثیر خوبی روی بازیکنان بگذارد و حتی مخالفت او با مدیرعامل برنامه ای بود که بازیکنان را به سمت خود جذب می کرد. این همان کاری است که مربیان انجام می دهند و او هنوز هم در فوتبال احساسی ما کار می کند.

اگر سپاهان به عنوان آخرین مسابقه بازی کند ، می تواند مقابل استقلال پیروز شود. سپاهان به بلوغ تاکتیکی رسیده است و هیچ تیمی مانند سپاهان مسیر نفوذ عمیق را دنبال نمی کند. ما از پاس های درب لذت می بریم. این حرکات برای من بسیار جالب است. من ندیده ام که تیمی مثل سپاهان حرکات ترکیبی و نفوذ عمیق انجام دهد.

بیشتر بخوانید  ایا فردا سه شنبه ۱۴ فروردین تعطیل رسمی است + تعطیلی ادارات و بانکها 14 فروردین 1403

این کارشناس فوتبال همچنین گفت: سپاهان اگر پرسپولیس نشود قهرمان می شود. همه چیز دست سپاهان نیست اما سپاهان هم عقب نیست. سپاهان پنج بار پیروز شد و حالا پرسپولیس می شود. این مشکلات در فوتبال وجود دارد و همه نمی توانند اول باشند و نباید به آن به عنوان یک فاجعه نگاه کنیم ، اما اگر سپاهان قهرمان شود ، این ماهیت فوتبال است ، مانند زمانی که منچستریونایتد موفق شد مقابل بایرن مونیخ به پیروزی برسد و عنوان قهرمانی را کسب کند .

تنها نگرانی من ولسانی است ، زیرا او در دیدارهای گذشته اشتباهات زیادی انجام داد و پنالتی ای که زد می تواند همه چیز را تغییر دهد.

یاوری درباره وضعیت ذوب آهن نیز گفت: “من فکر می کنم ذوب آهن در لیگ برتر باقی بماند اما در هر صورت ما باید این مشکلات را از نگاه مدیران باشگاه ها و سیاستمداران ذوب آهن بدانیم که تیم را با انتخاب و تصمیماتی که گرفته اند. “و

چند سال است که تیم صعود کننده به فینال لیگ قهرمانان آسیا در خطر سقوط قرار دارد؟ من فکر می کنم بهتر است بدانیم که ذوب آهن هنگام برنده شدن در بالای جدول مدیر عامل چه کسی است. من از شخص خاصی نام نمی برم ، اما می توانیم بفهمیم که مدیر عامل وقت آقای ابراهیم زاده ، گل محمدی یا گاله نوح چه کسی بوده است.

وی ادامه داد: افراد باتجربه ای در ستاد مدیریت ذوب آهن وجود دارند که فکر نمی کنند مشورت و تصمیم گیری بهتر لازم باشد. ما هرگز با مشورت با هواداران و افرادی که در فوتبال استخوان خورده اند ، ضرر نمی کنیم. برای حل مشکلات این تیم باید یک اتاق فکر راه اندازی شود ، زیرا این تیم به کل اصفهان تعلق دارد.

بیشتر بخوانید  در موج پنجم مکانهای ورزشی بسته برای تاج / ورزشهای گروه I مجاز به کار هستند

فوتبال در اصفهان در حال نابودی است. چرا تیم بزرگی مثل ذوب آهن باید در خطر سقوط باشد؟ چه هواداری مرتکب شده است که مجبور است هر هفته این مشکلات را تحمل کند؟ گاهی محمود یاوری به ذوب آهن و گاهی افراد دیگر می رسد ، اما اکنون تکلیف چیست؟ این روند را نمی توان ادامه داد و باید صحیح و تصمیمات اساسی برای این تیم گرفته شود. شما باید بهترین ها را انتخاب کنید و بهترین تصمیمات را بگیرید.

یاوری افزود: تیم هایی مانند پرسپولیس و استقلال پرونده های زیادی در فیفا دارند و ما را در فیفا رسوا کرده اند اما آنها همچنان قهرمان هستند.

چرا تیمی مثل ذوب آهن که هیچ شکایتی و حمایت مالی خوبی ندارد باید به این وضعیت بیاید؟ من موافقم که داوران نیز نقش داشتند ، اما قضات چقدر تأثیر داشتند؟ امیدوارم ذوب آهن در لیگ برتر بماند. از این به بعد باید به وضعیت این تیم فکر کنیم. فکر نمی کنم خیلی پیچیده باشد و به احتمال زیاد ذوب آهن برنده خوبی است و در لیگ می ماند.

دیدگاهتان را بنویسید