«یاغی» 16 سرقت مسلحانه دارد



آنچه دیگران می خوانند:

مهدی شمس آبادی به تشریح حادثه امشب زاهدان پرداخت و اظهار داشت: فردی که هم اکنون عکسش با نام مستعار «خدانور لجایی» در رسانه های معند دست به دست می شود، هویت واقعی وی «سادیک کبدانی» معروف به «جگی» و تبعه افغانستان است. است.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان ادامه داد: این فرد در تیرماه سال جاری به جرم سرقت مسلحانه دستگیر و هفتم مرداد ماه سال جاری با قرار وثیقه آزاد می شود.

وی بیان کرد: این سارق سابقه دار که دارای چندین شکایت خصوصی و سابقه 16 فقره سرقت مسلحانه بود، 19 مهرماه در جریان سرقت دیگری در درگیری با ماموران به شهادت رسید.

شمس آبادی با تاکید بر اینکه مردم سیستان و بلوچستان باید هوشیارتر باشند، گفت: این روزها اخبار جعلی و سناریوهای کشتار رسانه های معاند بیشتر به چشم مردم کشور آمده است.

اینکه از ابتدای تیرماه است و رسانه معاند هم آن را منتشر کرده است، پیگیری خبرنگار فارس از عکس منتشر شده از این سارق نشان می دهد.

حسینعلی میر، دادستان نظامی سیستان و بلوچستان نیز از برخورد قضایی با افسری که قصد داشت این سارق مسلح را به دلیل بی احترامی به حقوق شهروندان دستبند بزند، خبر داد و گفت: این ماجرا که موضوع آن است. رسانه ها چند ماه است که در بند بوده و پیش از این فرد دستگیر شده سارق مسلح بوده است اما به دلیل تضییع حقوق شهروندی با ماموری که وی را به تیرک بسته و از وی فیلمبرداری کرده است، برخورد قضایی و قانونی آغاز شده است. ، و پرونده بسته می شود.

بیشتر بخوانید  جدیدترین قیمت مسکن در منطقه ۱۵ تهران + جدول

محل عکس نیز حیاط کلانتری 15 زاهدان است که این سارق پس از دستگیری به آنجا منتقل شد اما با توجه به پر بودن بازداشتگاه کلانتری، متهم به ستونی در حیاط با دستبند و دستبند بسته شد. کمتر از نیم ساعت تا مشخص شدن وضعیت تعدادی از بازداشت شدگان باقی مانده است و سپس این سارق را تحت بازداشت قرار دهید.

در توضیح لیوان آب در کنار متهم، صادق کبدانی در همین حین از مامور آب می خواهد و آنها در حیاط کلانتری یک لیوان آب برای این سارق سابقه دار تهیه می کنند و پس از نوشیدن آب توسط متهم، همان پلیس لیوان آب را روی سکو می گذارد.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در اقدامی باورنکردنی تصویری از این سارق مسلح را در اینستاگرامش منتشر کرد. شبکه های معند در دروغی جدید مدعی شدند که صادق کبدانی در اغتشاشات زاهدان کشته شده است.

بررسی های آماری نشان می دهد که رسانه های ضد انقلاب از پایان شهریور بیش از 38 هزار دروغ منتشر کرده اند.

در همین مثال اگرچه رسانه های بین المللی 4 ماه پیش خبر این تصویر را منتشر کردند اما مجری این رسانه تروریستی این عکس را به حوادث مهر زاهدان 8 نسبت داد.

الهی

الهی
منبع: فارس


بیشتر بخوانید  تست هوش ریاضی؛ عدد بعدی را حدس یزنید

دیدگاهتان را بنویسید