یازده تن حیوان قاچاق در ایلام کشف شد



به گزارش ایرنا ، پایگاه اطلاع رسانی پلیس ایلام ، سردار دلاور القاسی مر روز چهارشنبه اظهار داشت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی بر اطلاعات و اشراف اطلاعات مربوط به فعالیت های شرکت های سودآور و دلالانی که در خرید ، انبار و بازداشت مشارکت داشته اند ، نظارت می کنند. دام قاچاق “با ایجاد اختلال در سیستم توزیع و متعاقباً ایجاد مشکلات فراوان برای فعالان تولید محلی ، این موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفته است.

وی یادآور شد: مأموران اجرای قانون پس از هماهنگی لازم با قوه قضاییه و همکاری سازمان های مربوطه ، خودروی حامل گاو قاچاق را در یکی از شهرهای استان شناسایی و برای تحقیقات بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه در بازرسی از خودرو 11 تن گاو قاچاق خارج از شبکه توزیع کشف شد ، افزود: ارزش واقعی این محموله قاچاق به گفته کارشناسان یک میلیارد و 900 میلیون ریال برآورد شده است. “

سردار القاسی مر تأکید کرد: در همین راستا با تشکیل دادخواست یک متهم در دادگستری وکالت گرفت.

کشف 25 گوسفند قاچاق در مهران

توفرمانده انتظامی مهران از کشف 25 گوسفند قاچاق در ورودی شهر خبر داد.

سرهنگ قدرت الله شهبازبیگی گفت: مأموران در ایست بازرسی جنداله هنگام بررسی خودروهای عبوری ، یک دستگاه خودرو ایسوزو را برای بازرسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی های اولیه از این خودرو ، ماموران انتظامی 25 گوسفند قاچاق فاقد مدارک قانونی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی مهران با بیان اینکه ارزش واقعی این محموله قاچاق توسط کارشناسان 500 میلیون ریال برآورد شده است ، یادآور شد: در همین راستا خودرو ایسوزو توقیف و 2 متهم برای ادامه دادرسی به دادگاه ها معرفی شدند.

بیشتر بخوانید  دلیل غصه این روزهای "روشنک گرامی" لو رفت/ عکس

آنها 90 کیسه زغال قاچاق را در دره شهر پیدا کردند

فرمانده انتظامی درهشار گفت: با تلاش مأموران پلیس 90 کیسه زغال قاچاق در این شهرک کشف شد.

سرهنگ محمد زمان بیجی گفت: طبق اخبار و اطلاعات دریافتی یکی از شرکتهای صنعتی این شهرستان به جای زغال سنگ از زغال سنگ استفاده می کند ، موضوع در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: مأموران پلیس با مشورت دستگاه قضایی هنگام بررسی محل شرکت ، 90 کیسه زغال بلوط پیدا کردند.

فرمانده انتظامی درهشار ارزش تخمینی زغال سنگ کشف شده را 135 میلیون ریال اعلام کرد و گفت که یک متهم دستگیر و برای محاکمه به مقام قضایی تحویل داده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید