مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

یارانه کدام افراد تا خرداد ماه سال آینده لغو می شود؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از مهرا، بر اساس لایحه قانون بودجه سال 1401، دولت، وزارت کار و سازمان هدفمندی یارانه ها متعهد شدند بخشی از یارانه اقشار پردرآمد را از فهرست یارانه ها حذف کنند. دریافت کنندگان تا ژوئن سال آینده .

بررسی لایحه بودجه سال 1401 نشان می دهد دولت، وزارت رفاه اجتماعی و سازمان هدفمندی یارانه ها موظفند تا خرداد ماه سال آینده برخی از یارانه بگیران پردرآمد را از فهرست یارانه ها حذف کنند.

برآورد دولت این است که این کسورات اغلب از سه دهک اول درآمدی است.

در متن لایحه قانون بودجه آمده است؛ بر اساس بند ب تبصره 14 لایحه قانون بودجه سال 1401 وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همکاری سازمان هدفمندی یارانه ها و استفاده از بانک اطلاعاتی رفاه اجتماعی ایران، ظرف سه ماه پس از انتشار. از قانون بودجه سوابق موثق لغو یارانه نقدی و یارانه معیشتی خانوارهای پردرآمد به طوری که وجوه ناشی از لغو یارانه پردرآمدها صرف یارانه حمایت از اقشار آسیب پذیر با اولویت خانوارها و پشت سر نهادهای حمایتی شود.

دارندگان خانوارهای معترض به لغو یارانه می توانند در سامانه الکترونیکی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ثبت نام کنند تا با توجه به اطلاعات و داده های موجود از محل و پرونده آنها در کمیته امداد امام خمینی (ره) بررسی شود. در صورت اعتراض می توان یارانه را دوباره برقرار کرد.

بیشتر بخوانید  در صورت حمله به اوکراین منتظر پاسخ قوی ما باشید
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *