یارانه هر فرد ۶۰۰ هزار تومان می شود؟



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: محمدحسن آصفری، عضو کمیسیون داخلی و شورای مجلس کشور تاکید کرد: در صورت ادامه روند حذف ارز ترجیحی در کالاها، یارانه هر نفر باید حداقل به 600 هزار تومان افزایش یابد.

آصفری گفت: تاکید می کنیم حذف ارز ترجیحی به مردم فشار می آورد که یکی از زلزله های آنها اکنون در بحث ماکارونی و نان صنعتی قابل مشاهده است. دولت باید نظارت خود را بر توزیع ارز ترجیحی قبل از حذف آن افزایش دهد. حذف ناگهانی ارز ترجیحی منجر به افزایش قیمت ها می شود.

وی افزود: دولت باید نظارت خود را تقویت کند و ارزیابی کند که آیا صلاحیت دارد به فردی که ارز ترجیحی می دهد، کالای تولیدی یا وارداتی خود را در اختیار مردم قرار دهد؟ حذف ارز ترجیحی اثرات منفی دارد. با افزایش قیمت، ماکارونی که غذای لایه های پایین و میانی است از سفره حذف می شود. قیمت 3 برابری ماکارونی قطعا به مردم فشار می آورد.

به هر نفر باید حداقل 600 هزار تومان یارانه داده شود

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر دولت قصد حذف ارز ترجیحی را دارد باید یارانه ها را افزایش دهد. یارانه 45 هزار تومانی دیگر دردی از مردم دوا نمی کند. در صورت حذف ارز ترجیحی باید به هر نفر حداقل 600 هزار تومان یارانه داده شود. مجلس قطعا در این موضوع عقب نمانده است.

وی افزود: پیش بینی می شود یارانه ها قبل از لغو ارز ترجیحی افزایش یابد. 60 میلیون نفری که یارانه می گیرند از اقشار ضعیف و متوسط ​​هستند. غذای این گروه از مواد ساده مانند ماکارونی و نان صنعتی بود. پیش بینی می شود در صورت ادامه این روند، دولت هر چه سریعتر یارانه ها را افزایش دهد. دیگر نباید به مردمی که گرانی دارند فشار آورد

بیشتر بخوانید  ایا شنبه تعطیل است | ایا فردا شنبه مدارس تعطیل است ۲۲ مهر ۱۴۰۲


دیدگاهتان را بنویسید