مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

یارانه معترضین کی قابل برداشت است

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


چه زمانی می توان یارانه معترضان را پس گرفت؟ نتایج اعتراض به یارانه های مادام العمر و بررسی وضعیت یارانه ها را در ادامه بخوانید.

در نتیجه معترضانی که در اوایل خردادماه یارانه جدیدی دریافت کردند، امشب نمی توانند کمک های دولتی را مادام العمر پس بگیرند و همچنان باید منتظر تکمیل تحقیقات وزارت کار باشند.

بر اساس بیانیه سازمان هدف، در ماه گذشته تنها 9 دهک اول درآمد شرکت لحاظ شده است. یارانه 300 و 400 هزار تومان بود، امشب می توانم یارانه جدید سوار کردن.

اما گروهی که برای دومین بار یارانه به حسابشان واریز شد امشب از فرصت استفاده کردند یارانه نقدی خودشان ندارند و باید منتظر بررسی و انتشار نتایج وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باشند. نتیجه اعتراض این گروه تا یکی دو هفته آینده مشخص می شود و احتمالاً وجوه زندگی مسئولان وقت برداشته می شود.

در صورتی که طبق بررسی های انجام شده توسط این گروه، کمک هزینه معیشت به آنها تعلق می گیرد، می توانند از یارانه خارج شوند. تاریخ قطعی خروج این یارانه گروهی هنوز اعلام نشده است.

بدین ترتیب 9 دهک اول که ماه گذشته یارانه مادام العمر به آنها پرداخت و برداشت شد، امشب نیز می توانند یارانه خود را برداشت کنند. اما بازماندگان و معترضان باید یک یا دو هفته دیگر منتظر بمانند تا حمایت زندگی دریافت کنند.

با ما بمان.

بیشتر بخوانید  عیدی عید غدیر فرهنگیان کی واریز میشود ۱۴۰۱
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *